2 beoordelingen voor Hotel Residencial Vilamar in Praia Da Luz Algarve

5.5
    Gwen
    op 09.05.2011:

Oud hotel

Veel achterstallig onderhoud en de kamers waren heel erg vochtig. Ontbijt zeer slecht, de gasten namen eigen broodbeleg mee.

Ineke
    op 18.08.2010:

Een nogal sjofele accomodatie, waarbij een duitse en engelse bezetting overheersen.

Algemeen: Zelf zou ik niet snel meer in de zomervakantie naar deze locatie gaan. Heet en druk.
    Vilamar ligt qua loopafstand nét iets te ver van het centrum, zodat je voor een restaurant- en/of strandbezoek zonder de beschikking over een auto toch wel even moed moet verzamelen.
    De gastheer/hoteleigenaar heeft nauwelijks aandacht aan ons besteed en van de reisorganisatie hebben we al helemaal niets gehoord, laat staan iets gezien. Alles (autohuur, uitstapjes) hebben we zelf uit moeten zoeken; bij het hotelpersoneel was onkunde en bijna onwil om iets voor ons te regelen.

Faciliteiten van Residencial Vilamar

Friday 28-2 Bewolkt
Saturday 29-2 Bewolkt
Sunday 1-3 Bewolkt

Reisaanbieders voor Residencial Vilamar

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Residencial Vilamar in Praia Da Luz, Algarve.

Vakantiepanel.nl heeft 2 vakantie beoordelingen Residencial Vilamar.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Residencial Vilamar vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Residencial Vilamar scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Residencial Vilamar vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Residencial Vilamar en het actuele weer Praia Da Luz. Bekijk hier ook andere Hotels Praia Da Luz of Hotels Algarve. Op de pagina van Praia Da Luz vind je vakantiebeoordelingen Praia Da Luz en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Residencial Vilamar achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Residencial Vilamar!

Reisaanbieders voor Residencial Vilamar