Quinta do Mar reviews

4,9

Laatst bijgewerkt: 1 april 2023

geweldige locatie

Zeer goed ontbijt,mooie locatie en zeer vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 13 juni 2022

Goede prijs kwalitiet

Goede basisaccomodatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ligt lekker rustig. Een auto is hierdoor wel een must om in de omgeving te verplaatsen. Goed om te wandelen mooie natuur en omgeving.

Laatst bijgewerkt: 1 maart 2022

Super!

Prachtige locatie, heel mooi hotelpark. Wij hadden een mooie kamer, met klein keukentje erin. Prachtige tropische tuin, aan het einf loop je zo naar de kliffen en het vissermanspad

Laatst bijgewerkt: 12 september 2019

Mooi hotel,alleen afgelegen.

Mooie huisjes en kamers. Wordt netjes schoongemaakt.zwembad dicht bij onze kamer.

Laatst bijgewerkt: 30 april 2019

In portugese stijl, alles aanwezig voor een goed verblijf

Deze accomodatie is ons erg goed bevallen. Wij hadden een 2 kamer appartement in de laagbouw. De appartementen liggen verspreid over het park. Het park is één grote mooie tuin. De ligging van ons huisje was heel mooi met uitzicht op zee. De inrichting was helemaal in portugese stijl en dat vonden wij erg leuk. Alles is aanwezig voor een fijn verblijf. Handdoeken worden om de dag vervangen en beddengoed om de 3 dagen. Bij aankomst werden we heel vriendelijk ontvangen en kregen we allerlei tips bijvoorbeeld over goede restaurants en hoe vanaf het park te wandelen naar de naastgelegen kust plaatsjes.

Laatst bijgewerkt: 16 januari 2019

Geweldig..

Mooie ligging. prachtige locatie en accommodatie. vriendelijk persoon. Goed ontbijt. Fris en schone kamers.

Laatst bijgewerkt: 25 december 2018

Vriendelijk personeel, mooie ligging

Appartement matig, harde stoelen, harde bank, harde matrassen. Personeel is zeer vriendelijk, dat maakt veel goed, in december slechte maand om te gaan, 98% van alle restaurants gesloten. Het is er doods dan.

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2017

Geweldige belevenis

Een geweldig fijne locatie, met een super vriendje en behulpzaam personeel. Ontvangst maakt je in een keer blij. Ontbijt was echt geweldig en de jongeman bij de receptie is echt super, zo vriendelijk en attent. Zo moet vakantie zijn, waar je met pleziergeniet.

Laatst bijgewerkt: 21 juli 2017

Heerlijk weg!

Quinta Do Mar is een rustig gelegen vakantiepark dat zijn uitzicht heeft op de zee en zijn kliffen. We werden heel vriendelijk ontvangen en hebben erg genoten van ons verblijf in dit mooie gebied. Wij hebben, in tegenstelling tot vele anderen, geen auto gehuurd wat prima mogelijk is door het OV richting (Luz en Lagos) en de vele mooie wandelingen. Wel raden we aan bij een verblijf van meer dan één week is een auto zeker fijn.

Laatst bijgewerkt: 1 juni 2017

Mooi aangelegd park waar je helemaal tot rust komt!

Mooi aangelegd park met bungalowtjes en heerlijke zwembaden met prachtig uitzicht.Als je van rust houdt,moet je hier zijn.Geen lawaai of harde muziek.Je kunt hier beter wel een auto huren omdat het wat ver vanaf de restaurant gelegen is.Vriendelijk personeel die je werkelijk bij alles helpen.Wij gaan er zeker nogmaals terug.

Zwembad
2 kamer appartement