The Patio Suite reviews

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2019

is goed maar net niet af

hele mooie kamer maar een stoel waar je 20cm in weg zakt buiten op het balkon een paar houten stoeltjes waar je het 10 min op volhoud

Laatst bijgewerkt: 15 september 2019

Schoon. Mooie zwembaden.

De appartementen zijn groot en schoon. Dankzij hotel receptie kregen wij de 2 naast elkaar liggende appartementen, waarom wij gevraagd hadden. Dit was vergeten door te geven door Corendon. Wij kwamen met 4 volwassenen en een tweeling van 2 en een half. Animatieteam was daar duidelijk niet op gericht.Ze konden alleen maar kleuren. Minidisco was hard en te uitbundig. Iedere avond hetzelfde. Geen enkel speeltoestelletje aanwezig terwijl daar meer dan genoeg ruimte voor zou zijn. Het eten was eigenlijk slecht. Het ontbijt was redelijk goed. Lunch en diner taai en doorgekookt, weinig variatie. De eetzaal ( kantine) was zeer ongezellig. Het feit dat iedereen moet wachten in een smalle gang op een aan te wijzen tafel wekte bij veel mensen irritatie op. Het werd ook daardoor rommelig en stressvol. Je kunt daar niet rustig "dineren". Wij hadden een 4 sterren hotel uitgezocht omdat wij dachten dat dat beter zou zijn dan 3 sterren. Daar hebben wij ons vreselijk in vergist, gezien de ervaring die wij kort geleden hebben op gedaan in een 3 sterren hotel in de buurt. Helaas was daar geen plek. Wij zullen Alpinus in de toekomst dan ook niet meer bezoeken.

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2019

Mooie appartementen, zeer vriendelijk personeel, schoon!

Mooie ruime kamers, zeer aardig personeel. Ligt afgelegen dus een auto huren is een aanrader. Met auto is het een goede uitvalsbasis om de Algarve te bezoeken. Praia da Falesia ligt op 20 minuten lopen en is echt een aanrader! Mooi strand. All inclusive is qua eten eentonig. Weinig variatie! Entertainment kan veel beter!

Laatst bijgewerkt: 13 mei 2019

is niet echt all inclusief

voor veel dingen moet je bijbetalen en bij aankomst in de ochtend krijg je pas in de middag een bandje dus tot die tijd moet je alles betalen. De animatie is een flop. Het buffet is niet uitgebreid maar wel gangbaar alleen altijd koud.

Laatst bijgewerkt: 4 november 2018

Vriendelijke bediening, niets is teveel. 1 minpuntje...zwemwater is niet verwarmd.

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2018

Standaard hotel, nier echt top.

Aardig hotel, niet echt top. Standaard kwaliteit. Goed te doen met de kinderen. Allinclusive is niet te vergelijken met wat er in Turkije wordt geboden. Ontbijt en lunch zijn nog wel te doen, voor diner kan je beter een leuk restaurant in de buurt op zoeken. Ook een auto huren is aan te bevelen, strand en andere attracties zijn niet echt lopend te bereiken. Prima hotel apartement om een weekje te verblijven, langer zou ik niet doen.