Jardim do Vau reviews

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2024

Heel fijn appartement

Mooie ruim en schoon appartement alles ziet er redelijk nieuw uit. Het hele complex ziet er mooi uit.Ook in de winter levendig. Lekker binnenzwembad en verse broodjes in de winkel. Aan een mooi strand.Iets verder van het centrum,maar in de buurt ook een aantal winkels/ restaurants. Helaas hadden wij geen echt uitzicht( ook niet geboekt) ,wel een ruim zonnig balkon

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2024

Aangenaam verblijf

Grote en propere kamers, keuken goed uitgerust. Binnen zwembad was lekker warm 28°, jacuzzi ook lekker warm. badmuts wel verplicht om zwembad te mogen betreden. Goeie ligging dicht bij het strand. Vriendelijk personeel een goede hygiëne.

Laatst bijgewerkt: 16 februari 2024

Mooi en schoon appartement met zeer vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 10 december 2023

Zeer prettig verblijf

Heel prettig verblijf, goede service die altijd beschikbaar is. Het appartement wordt netjes dagelijks schoongemaakt en is ook een hele fijne ruimte voor met het gezin.

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2023

Mooi groot appartement met zeezicht

Het appartement is netjes en schoon. Alles werkt en is heel. Groot balkon. Vriendelijk personeel. Ontbijt eenvoudig maar goed.

Laatst bijgewerkt: 23 juni 2023

van Orsouw
Laatst bijgewerkt: 9 juni 2023

Altijd fijn om daar te zijn

Kom er al 7 jaar altijd keurig

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2022

Mooi appartement met ruimte en goed verzorgd.

Lekker appartement met voldoende ruimte, zwembad en strand te bereiken na bergje af 50 meter. Helaas langs een doorgaande weg en doordat de galerij open is denkt men dat je langs slaapkamers kan lopen en hard kan praten. Dit is niet fijn als je wil slapen.

Familie Baijens
Laatst bijgewerkt: 23 juni 2022

Uitstekend

We hadden een 3 kamer appartement met uitzicht op zee, wakker worden met het ruisen van de zee. Geweldig! een aanrader! Geen airco, dat is jammer wel op elke kamer een ventilator.! Vriendelijk personeel. Elke dag wordt er heel goed gepoetst en schone handdoeken. Compliment zo schoon! Strandhanddoeken op borg en zo vaak mogelijk te wisselen als nodig. We hadden via sunnycars een auto gehuurd. Op het vliegveld stond een busje klaar om ons naar de huurauto te brengen. Prima geregeld. Portimao is mooi met veel te zien in de omgeving. We hebben de auto veel gebruikt. Advies: boek GEEN diner!!!!! (halfpension) Het eten was koud of lauw!!!! en dan horen we van de locals dat het al 3 jaar zo slecht is! Wordt het niet eens tijd dat TUI het HP gaat schrappen?! Wij wilde wijzigen maar nu hebben we maar voor 2 dagen restitutie onrvangen en verder buiten de deur gegeten, dus heeft het ons dubbel geld gekost! Jammer!

prachtige rotsen en strand
Uitzicht vanaf B007 begane grond