PortoBay Falesia reviews

Evers
Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

10 dagen PortoBay

Heerlijk hotel met goede voorzieningen. Het ontbijt was voortreffelijk. Ook in de avond kon je tegen betaling aanschuiven aan een heerlijk buffet. Voor ieder wat wils. Ook het Italiaanse restaurant op het terrein was geweldig. Vriendelijk personeel, dus echt verwend.

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2024

Prima vakantie

Hotelkamer gedateerd maar zuiver en goed sanitair. Douchematje wordt gewaardeerd. Eten is prima. De medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam.

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Alles prima geregeld en fijne vakantie gehad

Ik heb een heerlijke vakantie gehad in de Algarve. Het hotel was precies zoals ik verwacht had, prachtige locatie, zeer vriendelijk personeel, transfer was goed geregeld en alles is prima verlopen. Op m'n verjaardag werd ik verrast met een fles wijn op m'n kamer, met een felicitatiekaartje van het management.

Van Woudenberg
Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Heel gaaf !

Hotel ligt op een klif met uitzicht op de kust en oceaan. Een hele mooie tuin met fantastische zitjes ,waar je kunt genieten van het uitzicht. Voor de 10e keer geweest. Verveeld nooit!

Laatst bijgewerkt: 15 december 2023

Super! Enkel het inchecken voor de vluchten is een afknapper.

Een fantastiche vakantie maar het inchecken voor de vluchten is een heel omslachtige en stresserende bezigheid.

Laatst bijgewerkt: 12 december 2023

Superfijn hotel, prachtige locatie, zeer gastvrij

Prachtig gelegen hotel, met zeezicht, op loopafstand van het pittoreske dorpje Olhos D’Agua en nabij Albufeira. Strandwandelingen met zonsondergang is aan te bevelen. Vriendelijk personeel, functioneel ingerichte kamers (met goede bedden) en Rituals badproducten. Ontbijt en dinnerbuffet zijn uitstekend, veel keuzemogelijkheden. Fitnessruimte ietwat gedateerd. Kortom: een prima gelegen hotel met de noodzakelijke faciliteiten voor een heerlijke vakantie in het mooie Algarve. Wij hebben genoten (dec 2023).

Laatst bijgewerkt: 16 november 2023

Mooi en goede service

Mooi hotel met prima faciliteiten ook voor het na seizoen.

Laatst bijgewerkt: 8 november 2023

Prachtig hotel met goede service

Mooi gelegen buiten uitgaans gebied, aan het strand dat te bereiken is via mooie trappen. Mooie schone kamers en vriendelijk personeel.

Hr. R.G.J. Reijnen
Laatst bijgewerkt: 6 juni 2023

Portobay Falesia

Prachtig hotel op een unieke locatie. Alles is hier top geregeld.