42 beoordelingen voor Hotel Porto Bay Falesia in Olhos D Agua Algarve

8.9
    marion
    op 08.03.2016:

mooi netjes

We hebben 9 dagen een fijne vakantie gehad mijn man niet veel gezeur en ik wilde voor het eerst niet eerder vertrekken dus dat betekend al veel.
    Bedden waren niet al te best net als het na gerecht dat zag er picobello uit maar smaakte naar niets. Jammer.
    Ook vonden we dat het personeel niet veel wist te vertellen ivm prijzen per bus.
    Verder een uitstekende fijne vakantie gehad. Top!!!

Bas
    op 25.10.2014:

Prachtige ligging & prima verzorgd

Boven op de klif relaxen op de lounge terrassen met uitzicht over de kust en zee. Een prachtig begin of juist einde van de dag. Het complex is ruim opgezet met aandacht voor rust en ontspanning. Het zwembad met ruim voldoende ligbedden ligt in een goed onderhouden tuin.
    De kamers zijn niet overdreven groot maar wel netjes ingericht met mooie meubels, behang en gordijnen. Het bed is groot en stevig. De badkamer met ligbad en douche is ook netjes zij het niet het aller modernste. Alles was echter erg netjes en schoon.
    Het hoofdrestaurant is groot, licht en een beetje lawaaiig. Als het lukt, is het aan te raden om buiten op het terras te eten. Het is er rustig en net wat intiemer. Het eten is in buffetvorm met erg veel keuze. Alles is vers en ziet er fris, smakelijk en verzorgd uit. Iedere avond zijn de gerechten afgestemd op een thema (meestal een land of streek). Dat maakt het tot op zekere hoogte afwisselend. Er is een ruime keuze aan lokale en internationale wijnen. Wij hebben iedere avond een andere lokale wijn geselecteerd die iedere keer heerlijk smaakte en zeer aantrekkelijk geprijsd was.
    Qua ontbijt is er voor ieder wat wils. Van full English Breakfast tot bio-muesli, vers fruit, wentelteefjes, flensjes en natuurlijk brood en beleg. Uniek voor zo'n groot hotel is de verse sinaasappelsap gemaakt van de beste en zoetste Portugese sinaasappels, een echte aanrader!
    Iedere avond is er in de bar live entertainment van wisselend niveau. Dat is jammer, want aan de inrichting, het toneel, de dansvloer en het ruime assortiment (inter)nationale cocktails en drankjes ligt het niet.
    Het strand dat naar het oosten uitstrekt is en goed te bewandelen, naar het westen spannend met rotspartijen die bij vloed onder water komen te staan. Laat je niet verrassen zoals wij! Dan is het best lastig weer in de bewoonde wereld te komen.
    Olhos D Agua is een klein dorpje met veel toeristenwinkels een paar supermarkten maar ook gezellig Portugese eettentjes. Het lokale gerecht "Cataplana" is een echte aanrader, maar zoek daarvoor wel een authentiek Portugees restaurant.

Nellie
    op 25.09.2014:

Prachtig gelegen, luxe hotel met uitstekende service

Prachtig hotel op unieke lokatie, zeer vriendelijk personeel, prachtig uitzicht op zee, strand en rotsen, schone kamers, elke dag schone handdoeken, alles prima geregeld, genoeg bedden bij het zwembad, uitstekend restaurant ik basilico, heerlijk rustig ( i. September)

arja
    op 10.08.2014:

Geweldig hotel

Voor de tweede keer geweest ,het was weer super. Ideaal het strand zo dichtbij. Als je terug komt een prachtige kamer waar je ook weer lekker op balkon kan zitten of een uurtje in de bar wat drinken .Kamers worden elke dag schoon gemaakt door zeer vriendelijk personeel volgend jaar weer.Het vakantie gevoel begint al bij het ontbijt.

Henk
    op 30.07.2014:

heerlijk hotel in alle opzichten

Hotel doet het prima in alle opzichten, we hadden logies/ontbijt genoeg keuze en lekker
    Kamers zien er schoon en verzorgd uit .
    Nette inrichting, vriendelijk personeel ze doen alles wat meer een beetje kan, dus je voelt je welkom
    Zeker voor herhaling vatbaar
    Niet met ziekte te maken gehad, het hotel , het personeel de ligging , en het mooie weer zorgden ervoor dat wij een prachtige vakantie hadden

Porto bay = top

Kris
    op 29.07.2014:

Goed hotel met zeer goede ligging

Veel lawaai van nabije gelegen 2 Clubs hotel/appartement en dit tot 's avonds laat.( Door entertainment activiteiten).

Stefan en Yvonne de Bruin

Super hotel!

Super goed hotel! Heerlijk zwembad en prachtig uitzicht over zee. Het personeel was ook erg vriendelijk. Hotel was erg schoon. Elke ochtend hebben wij heerlijk ontbeten op het terras in de zon, ontbijt was zeer goed verzorgd! Wij zouden iedereen aanraden om naar dit hotel toe te gaan!

Johan tintel
    op 01.09.2013:

Fantastisch hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Alles is geweldig. Om 1200 uur uitboeken, vliegtuig vertrok pas om 1900 uur. We konden gewoon bij het zwembad blijven en vlak voor vertrek kregen we gratis een kamer om te douchen en om te kleden. Taxi's worden door hotel geregeld en via hotel betaald. Tarieven wijken niet af van meterprijs. Kortom je wordt in de watten gelegd.

« 1 2 3 4 5 6

Thursday 28-6 Helder/Zonnig
Friday 29-6 Helder/Zonnig
Saturday 30-6 Helder/Zonnig
Sunday 1-7 Helder/Zonnig

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Porto Bay Falesia in Olhos D Agua, Algarve.

Vakantiepanel.nl heeft 42 vakantie beoordelingen Porto Bay Falesia.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Porto Bay Falesia vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Porto Bay Falesia scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Porto Bay Falesia vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Porto Bay Falesia en het actuele weer Olhos D Agua. Bekijk hier ook andere Hotels Olhos D Agua of Hotels Algarve. Op de pagina van Olhos D Agua vind je vakantiebeoordelingen Olhos D Agua en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Porto Bay Falesia achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Porto Bay Falesia!

• marion
    op 08.03.2016:

Bus tip Er is dus een 3(29€) of 7 (€37)daagse kaart te krijgen van wat je langs heel de kust kunt gebruiken alleen te verkrijgen bij grotere busstation oa albufeira Markt Qutera is groter dan loule Ook goedkoper . Soms het dubbele.

• Bas
    op 25.10.2014:

Verse sinaasappelsap bij het ontbijt. Lange wandeling over het strand naar Vilamoura (anderhalf uur). Dagje Albufeira (met de taxi, met €10 enkele reis erg goed te doen). Als je slecht ter been bent is het best lastig om op het strand te komen.

• Henk
    op 30.07.2014:

Auto huren en lekker het binnenland in , verschillende leuke plaatsen Kan ook prima met de bus Eten in het hotel achter op de klif, (goed eten) Ook voor gezinnen is de fam suite aan te raden (4 pers)

• Kris
    op 29.07.2014:

Wij waren niet tevereden over de busdienst van luchthaven naar hotel bij heenreis daar wij werden afgezet aan de Riu Club en zo nog ong. 250meter te voet met onze valiezen naar boven moesten gaan tot ons hotel. Tip : Neem geen straatkant kamer daar je tot 's avonds laat last hebt van lawaai van riu Club hotel.

• Johan tintel
    op 01.09.2013:

Er zouden wel wat meer parkeerplaatsen voor de auto's mogen zijn. In het hoogseizoen is er geen parkeerplaats te vinden

« 1 2 3 4