Dunamar reviews

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2023

Laatst bijgewerkt: 2 april 2023

wij kregen niet het door Prijsvrij toegezegde appartement

Wij hadden bij Prijsvrij geboekt: appartement met zeezicht. Bij aankomst werd ons alleen zij-zeezicht aangeboden. Meteen verwijzing naar Hotelbeds, die waarschijnlijk door Prijsvrij is ingeschakeld. Het hotel treft geen blaam, het is wellicht Hotelbeds die de afspraak die wij met Prijsvrij hebben gemaakt - zeezicht!- niet uitgevoerd heeft. Dankzij 'zij-zeezicht' hadden we op het balkon 4 uur zon per dag, bij 'zeezicht' zou dat tenminste 8 uur geweest zijn. Buiten de zon-uren was het op het balkon erg koud. Ons lijk het redelijk dat Prijsvrij het door ons teveel betaalde restitueert. Met vriendelijke groet, Bob en Hilda Duijvestijn

Laatst bijgewerkt: 24 november 2022

Grootschalig hotel

Voor mij te groot. Het mist het gezellige karakter. Het personeel is zeer vriendelijk en bereid om te helpen. Niets dan lof voor hen. Toen ik daar aangaf dat ik COPD had zei men bij de receptie tegen mij waarom dit bij de boeking niet vermeld was zodat men er bij het inplannen van de kamer er rekening mee had kunnen houden. Ik kreeg dezelfde avond nog een andere kamer en in het restaurant werd een tafel voor mij gereserveerd

Laatst bijgewerkt: 23 juni 2022

Fijne ligging

Fijn app aan de zee op loopafstand van het stadje . Schoonmaken compliment elke dag als je je bed verschoond wil hebben leg je een kaartje op je bed . Minpuntje als je auto gehuurd hebt en je wil in parkeergarage van het hotel parkeren moet je 13 euro per nacht betalen ik vind dat een slecht service .

Laatst bijgewerkt: 23 juni 2022

heel fijn hotel. gaan we zeker weer een keer heen

was een heerlijke vakantie --------------------------------------------------------------------------------

Laatst bijgewerkt: 1 juni 2022

Laatst bijgewerkt: 22 mei 2022

Prachtige ligging

Ruim tweepersoons appartement. Dicht aan het strand, goed gevarieerd ontbijt. Ruim terras.

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2022

Mooi hotel op een mooite locatie

Prima hotel met mooi zwembad. Zeker de slaap bank slaapt heel belabberd en het is jammer dat je moet bijbetalen voor het gebruik van de fitness.

Laatst bijgewerkt: 1 mei 2022

Geen topper

Het hotel was schoon, personeel vriendelijk, ligging van het hotel prima en prachtig zwembad maar de kamers waren erg gehorig, ik kon horen dat de buren aan het kletsen waren. Veel overlast van een Zweedse club die harde muziek draaide en buiten aan het sporten waren nabij het zwembad. Verder staat dat er sauna aanwezig is ook werd dit benoemd op website prijsvrij maar is er geen sauna deze moet nog gerealiseerd worden en dien je te betalen voor het sportschooltje. Ik wilde om 16:15 nog binnen zwemmen, maar werd weggestuurd vanwege geen haarkapje, terwijl die dag daarvoor mocht ik gewoon zwemmen zonder haarkapje. Vond dit niet geheel klant vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 27 maart 2022

Mooi gelegen hotel voor zonvakantie of verkennen grensgebied.

Gunstig gelegen hotel voor een geslaagde zonvakantie, via vlonder mooie wandeling mogelijk naar de traditionele vissersscheepjes die op het strand liggen. Altijd activiteiten rondom deze scheepjes. In centrum ruime keuze in restaurants.

Tavira (tussen Faro en Monte Gordo)
Uitzicht vanuit de keuken