Casablanca Inn reviews

5,2

Heuvelman
Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

Heerlijk verblijf

Goed hotel, we hadden een ruime kamer, heel vriendelijke bediening, niets is ze te veel om te doen. Het zwembad niet geprobeerd omdat het water nog koud was.

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2022

Prima geen hoge eisen

Bescheiden, Prima voor zon zee en strand. Accommodatie ligt in centrum stad. Mooie boulevard en eet gelegenheden .

Tjerk Oosterhuis
Laatst bijgewerkt: 28 maart 2020

Leuk betaalbaar

Jammer dat er alleen wifi in de lobby is. Wat mij betreft zou de lobby niet voor de huiskat moeten zijn.

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2020

Niet voor 3 weken

3 weken het zelevde ontbijt . En het avond eten werd verschillen op gediend de ene keer was je binnen 3kwartier klaar de andere keer 20min.

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2020

prima prijs kwalitijd verhouding

alles was goed voor een verblijf van 2 weken beetje nadeel der liggen katten op de banken beneden in de lobby [haren]en de bedden waren slecht

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2020

zeer gedateert slechte bedden heel gehorig

katten liggen in lobby op banken en janken s nachts niet hygienisch en slechte bedden

Laatst bijgewerkt: 6 januari 2020

rustig en geschikt om terug te komen

Een beetje gedateerd maar prima hotel. Prijs/kwaliteit zijn uitstekend. Een aanrader!

Laatst bijgewerkt: 21 december 2019

Aan renovatie toe.Eten zeer matig.

Er is alleen wifi in de ruimte bij de receptie en die werkte bovendien niet. Dat is lastig omdat je tegenwoordig je terugvlucht en transfers allemaal per internet moet doen. Ik heb dat de dag van aankomst gemeld maar het zou pas over 5 dagen gerepareerd kunnen worden.Het ontbijt is elke dag precies hetzelfde met matige kwaliteit en slechte automatenkoffie.Het diner had een zeer beperkt keuzemenue ( geen buffet zoals we gewend zijn) en de maalijden kreeg je opgewarmd geserveerd. Niets vers dus.De borden gloeiend heet dus waarschijnlijk uit de heteluchtvoven/magnetron.De verse saladebar was ook elke dag hetzelfde. Een blaadje sla met een schijfje tomaat ( niet rijp dus geen smaak aan) een schijfje komkommer en een schijfje uit. Thats\'s it.Als ik daar bedrijfsleider of kok was zou ik me toch wel een beetje schamen.Ik weet dat we buiten het hoogseizoen kwamen maar dat wil niet zeggen dat je niet hebt betaald voor een smakelijke maaltijd.

Laatst bijgewerkt: 17 december 2019

Gewoon goed. voor deze prijs

Prima kleinschalig hotel zeer behulpzaam en vriendelijk personeel Heel erg prettig is de bediening aan tafel bij lunch en diner

ondergaande zon aan het strand
Hotel Casablanca Inn
uitzicht vanuit nis, wel op zee.