Costa d'Oiro Ambiance Village reviews

Laatst bijgewerkt: 3 januari 2024

Mooi hotel vlakbij prachtig strand

Het hotel bestaat uit allemaal losse gebouwen waardoor er een gezellige sfeer is. De kamer was heel ruim, met groot terras, mooie ligbedden en zitje en een prima bed. Het ontbijt was meer dan prima, veel variatie en keuze. Het kan soms druk zijn tijdens het ontbijt maar dan kun je even wachten in de bar, een prima oplossing. Buiten eten kan ook. Het hotel ligt vlakbij mooie stranden en hele mooie wandelpaden. Er zijn een aantal leuke en hele goede restaurants in de buurt en het hotel-restaurant serveert ook een prima diner, is alleen iets minder gezellig omdat het in de ontbijtruimte is. Het lopen naar het stadje is prima, ongeveer 20 minuten, alleen terug is het bergop, dat is iets minder. We zouden hier zeker opnieuw boeken, omdat de ligging bij het strand en mooie wandelpaden echt perfect is, de kamer heel ruim en mooi en de sfeer uitstekend.

Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2023

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2023

Verrassend

Het hotel ligt buiten het zeer drukke centrum gebied en is een verzameling van verschillende gebouwen met elk een eigen zwembad. Centraal ligt de bar en het restaurant. Het personeel is zeer vriendelijk en bij het ontbijt ontbreekt het je aan niets.

B. Koeleman
Laatst bijgewerkt: 25 juli 2023

Goed hotel

Goed hotel, verspreid over verschillende accommodaties. Ruime nette kamers met terras of balkon. Ontbijt was uitgebreid. Lekker zwembad. Lagos centrum is op 20 minuten lopen.

Hr. G.A. Bonhof
Laatst bijgewerkt: 1 december 2022

Mw. A. Denneman
Laatst bijgewerkt: 18 september 2022

Heerlijk verblijf!

Fijne plek, goed onderhouden, alles schoon. Bij aankomst duidelijke uitleg en kamer was al klaar. Het is inderdaad net een klein dorp maar zowel de kamer als het hotel had alle faciliteiten die we nodig hadden. Fantastisch ontbijt, heel vriendelijke personeel en heerlijke plek dichtbij het strand op loopafstand. Dit was het einde van onze reis maar komen hier zeker nog een keer terug!

M. Supheert
Laatst bijgewerkt: 4 juli 2022

Laatst bijgewerkt: 18 mei 2022

Laatst bijgewerkt: 14 april 2022

Mooie kamer met balkon in de zon

Leuk complex met mooie villa's en verzorgde kamers. Uitgebreid ontbijtbuffet en dicht bij het centrum. Overdekt parkeren bij het centrum is goedkoop dus zo kun je je ook de dagelijkse klim naar het complex eventueel besparen. Prima naar ons zin gehad!

Laatst bijgewerkt: 1 juni 2018

Heel vriendelijk personeel ligt perfect

Mooi complex verdeeld over diverse huizen, vrij ruime parkeerplaats (zand) Ontbijt is erg goed en uitgebreid, ligt ca 10 min lopen buiten stad dus ook lekker rustig. Minpuntje is dat er bijna geen opbergruimte is en dat er geen waterkoker aanwezig is.

het huis waarin wij zaten