Rocha Brava reviews

Laatst bijgewerkt: 6 november 2018

Een geweldig vakantiepark

Het park ligt centraal in de Algarve, dus met een huurauto kom je makkelijk in alle plaatsen om iedere dag wat leuks te beleven. We hebben een supervakantie gehad!

Laatst bijgewerkt: 31 oktober 2017

mooi park mooie tuinen

Fijne vacantie gehad lekker weer mooie stranden bezocht fijn gewandeld bij de zee. De bungalow was jammer genoeg gedateerd slechte bedden hebben hierop matrassen gelegd vd bed bank ook de zitbank zaten we op de veren super slecht. deuren die slecht sluiten met wind rammelt alles goede service schoonmaak goed geen terras uitzicht op parkeerplaats niet echt mooi jammer

Laatst bijgewerkt: 20 maart 2017

Prachtig resort

Zeer compleet appartement voor 2 personen. Alles is aanwezig behalve..... een verwarming. Tijdens ons verblijf was het ijskoud. Er is wel een open haard aanwezig maar als je die laat branden stinkt het hele appartement . Dat was dus geen optie.

Laatst bijgewerkt: 16 februari 2017

Fantastisch, rustig en fijn

Er zijn veel types huizen, van eenvoudig tot luxueus. Het park ligt prachtig op de kliffen, strandjes via trap te bereiken. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en hulpvaardig met alles: auto huren, toeristische bustocht regelen enz.

Boven de gehele woning een dakterras met spectaculair uitzicht op de oceaan.
Woonkamer
Aan de andere kant vanaf het dakterras bij zonsondergang.
Dineren in het restaurant Al Farel bij het zwemparadijs.
Uitzicht vanaf terras