Colina Village reviews

Colina village Carvoeiro

Midweek vakantie zuid Portugal

Laatst bijgewerkt: 17 maart 2024

Eenvoudig appartement

Minpunten: appartementen slecht onderhouden: gaten in meubels, badkamerdeur kan niet dicht door vocht.inventaris keuken erg beperkt.roest aan de koelkast. 1e appartement stonk vreselijk naar vocht omdat waarschijnlijk wij de 1e waren in het appartement nadat het seizoen geopend was.Konden kleding niet in de kast hangen.Hebben luchtverfrissers gekocht. Ivm lekkage kregen we direct een ander appartement aangeboden. Deze stonk oet, kleding kon in de kast en een mooi uitzicht. Meubels waren wat beter al zou een kringloop hier ze niet willen hebben. Verder vergelijkbaar met 1e appartement. Verder zat 1 van ons opgesloten in de wc bij het zwembad doordat ook deze deur uitgezet was. De douches aldaar waren verroest met een smoezelig gordijn ervoor. Tijdens ons verblijf van 10 dagen hebben we geen schone handdoeken gehad wel bij wissel van appartement gelukkig.Schoonmaak houdt niet meer in dan legen van prullenbakken en 1x een dweil door badkamer en keuken. Bedden zijn niet verschoond. Niets is op loopafstand dus je hebt voor alles een auto nodig. Positief: technische dienst zeer behulpzaam en repareerde alles binnen korte tijd. Verder anticipeerde de receptie goed op alles wat ontbrak. Tuin erg mooi, ook de bouw van de appartementen ziet er verzorgd en kleinschalig uit. De appartementen zijn groot. Vriendelijke bediening. Gratis pendelservice naar het strand.

Geerlings
Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

Colina Village

We hebben al een aantal reizen gemaakt, in verschillende appartementen. Maar tot nu toe is dit echt de slechtste keer. Ik begrijp de mensen met 5 sterren ook echt niet. We zijn echt heel makkelijk, maar colina Village is absoluut niet aan te raden. Het appartement is oud, lampen met open draden, stopcontacten zijn nauwelijks te vinden, en liggen open met draden (onze dochter van 1.5 had ze zo kunnen pakken) onze keuken had 2 keer kortsluiting waardoor we 2 dagen niet konden koken. 2 maal een monteur geweest. Douchen/afwas etc gaat op een boiler van 60 liter. Die is snel leeg, maar wel te doen. Bij aankomst laat in de avond kregen we niks van informatie, geen flesje water, schoonmaakdoekje of ook maar iets aanwezig. Je moet echt alles wat je maar kan bedenken zelf kopen. Park zelf ziet er gedateerd en rommelig uit, 2 maal een stekkerdoos tegengekomen in het gras. Tegels zien er niet uit. Locatie is wat minder, maar dat wisten we van tevoren. Een huur auto is wel een must. Schoonmaak komt 1x in de 2 dagen. Bedden zijn ook keihard, en kraken als een gek. Zolang je de hele dag buiten het appartement bent, zoals ons. Is het prima te doen. Maar ik zou colina Village niet aanraden.

Laatst bijgewerkt: 12 maart 2024

Gedateerd maar netjes en schoon

Gedateerd park en huisjes maar netjes en verzorgd. Goed restaurant met vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 10 maart 2024

Ff een weekje weg

Nette maar wel gedateerde grote appartementen op een zeer net schone locatie. Heel vriendelijk personeel en elke ochtend een goed ontbijtbuffet in het restaurant. Helaas ook wat nestieve dingen: bedden die opgemaakt zijn met dekens en lakens die of te klein of veel te groot waren…. Bank en leunstoel waarvan de kussen alleennmaar van je afschuiven en nagenoeg geen wifi bereikbaar op het park. Maar voor de door ons betaalde vroege vakantie het geld zeker meer dan waard

Laatst bijgewerkt: 18 november 2023

Colina village is zeer goed bevallen

Heerlijk zonnig weekje in Colina village gehad in november gehad.

Laatst bijgewerkt: 23 maart 2023

Prima resort met goede faciliteiten en vriendelijke hotel service

Voor de tweede keer geboekt en weer genoten, dus volgend jaar weer. Niet al te groot met leuke huisjes / appartementen, mooi binnen en buiten zwembad, een prima restaurant, vriendelijke hotelservice en dagelijkse schoonmaak. Top prijs-kwaliteit verhouding.

Laatst bijgewerkt: 23 maart 2023

een mooie locatie

Colina Vilage is als een klein dorp. Je vindt er alles wat je nodig hebt. De appartementen zijn wat gedateerd maar de prijs kwaliteit verhouding is prima.

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2022

Zeer mooie vriendelijke vakantie resort!

Wij hebben Coline ervaren als een zeer vriendelijke resort met voor iedereen wat. Goed restaurant en zeer schoon huis. Elke dag keurig opgeruimd tot je kleren toe. Alle lof voor Coline Village !

Laatst bijgewerkt: 8 september 2022

Oud en zeer slechte bedden

Onder kussen zitstoel licht een dikke plank voor doorzitten , als je s ochtends ontbijt licht de patat van de avond ervoor nog tafel plakt onbijt zeer eenvoudig en openbare wc voor ik ga er nooit meer heen

Appartement voorkant