Vila Galé Nautico reviews

Laatst bijgewerkt: 20 november 2023

Kamers

Hotel, zwembad, locatie, onderhoud en voorzieningen dikke 5 sterren echter kamers zeer gehorig, defecte wc bril, defecte stop van het bad deze kon niet dicht dus geen bad !,

Laatst bijgewerkt: 9 september 2023

Goede prijs/kwaliteit bestemming

Dit is een All inclusive hotel, maar half pension is ook mogelijk. De drankjes bij het dinerbuffet zijn gratis (inclusief een fles water) en koffie/thee kun je ook gratis pakken. Het is vooral een goed hotel voor gezinnen met kinderen. Er wordt voor hen veel georganiseerd. Het ontbijt is iedere dag hetzelfde, maar het dinerbuffet is afwisselend. Toen wij er waren was er o.a. paella met veel verschillende vissoorten, oesters, gamba’s, broodje hotdog en hamburger, kalkoen, kip, groenten en aardappel- en rijstgerechten. Er is ook een apart kinderbuffet. De afstand tot het strand is 3-5 minuten lopen en het centrum 5-10 minuten. Er rijdt ook een toeristentreintje (€ 4,00 p.p.) De bedden waren vrij hard, maar dit was niet hinderlijk. Er waren kamers met een ligbad en met een douche.

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2019

Fijn hotel, prima locatie niet ver van Centrum, rustig gelegen

Niet te druk in deze tijd, temperatuur heerlijk, dorp vriendelijk met genoeg restaurants en winkeltjes. Strand op loop afstand, OV vlakbij hotel. Hotel schoon, ontbijt is prima, personeel erg vriendelijk, bedden kunnen beter maar goed te doen. Fijn hotel en gebied is rustiger als b.v. Albufeira.

Laatst bijgewerkt: 17 juli 2019

Goed verzorgd hotel

Een hotel waar service en gastvrijheid nog met hoofdletters wordt geschreven

Laatst bijgewerkt: 6 juli 2019

Het hotel is oké ,niet super. Zeer vriendelijk personeel.

Het personeel aan de receptie moet beter Engels leren. Wij hebben een fijne vakantie gehad. Het is de moeite waard om Portugal te bekijken en niet bij het hotel te blijven hangen.

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2018

Prima hotel voor een leuke vakantie

Ligging vlak bij het strand, mooie hoge rotsen en dorpje. Prima om dagtochten te maken met huurauto.

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2018

oud hotel geen 4 sterren meer

geen goed ervaring. Er vies kamers en restaurant oud mobilair. Te duur voor kwaliteit.

Wim Heeres
Laatst bijgewerkt: 29 juli 2018

Keurig hotel

Goede ligging bij boulevard top heerlijk wandelen en mooi pad door de bergen langs de k ust.

Natascha Vermeeren
Laatst bijgewerkt: 2 mei 2018

We voelden ons meteen thuis

Het complex ziet er mooi uit en alles is netjes. Alles wat je nodig hebt (zwembad, animatie , bar , lunchrestaurantje, enz) is op het park aanwezig. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Binnen 10 minuten ben je op het strand (als je langzaam loopt) 5 tot 10 minuten loop je naar de boulevard waar restaurantjes zijn. Achteraf heel blij dat we dit hotel gekozen hebben!

Laatst bijgewerkt: 10 september 2017

Goed hotel

Het ligt op een mooi punt en heb alles kort in de buurt

uitzicht op een ander net gebouw en een stukje van de zee
het mooie strand