Turiquintas reviews

Brugge
Laatst bijgewerkt: 23 maart 2024

Hele fijne vakantie in Turiquintas!

Wij hadden als ouder echtpaar een studio bij Turiquintas. Beheerders zeer behulpzaam en de studio was voor ons perfect! Inrichting van studio iets gedateerd, maar bed was prima voor ons! Genoeg ruimte met een separate badkamer en keuken. Twee keer binnen een week schoon linnengoed en schoonmaak van de studio. Fijn getennist op de tennisbaan, helaas was het zwembad nog niet open. Voort ons echt voor herhaling vatbaar!

Jeurissen
Laatst bijgewerkt: 18 september 2023

Proches

leuk appartement in mooie rustige omgeving.

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2023

Laatst bijgewerkt: 20 maart 2023

Fijn appartement in een rustig omgeving

Ligging van het appartement was prima. Je kon binnen 8 a 10 minuten aan de kust zijn, op mooie stranden. Omgeving erg rustig. In het appartement waren geen basis keuken producten aanwezig. Nadeel is dat er weinig winkels in de buurt waren. In de avond was er vrij weinig te doen. Faciliteiten intern waren dicht wegens renovatie en laagseizoen wellicht. In het naastgelegen vissersdorp zijn er meer winkels, restaurant en gezelligheid.

Laatst bijgewerkt: 11 juli 2022

Oud, zeer slechte staat.

renovatie een must ! groot achterstallig onderhoud !

Laatst bijgewerkt: 4 juli 2022

Oud, zeer slechte staat.

Zeer slecht, renovatie is een must, badkamer zeer smerig, watertoevoer slecht, open wand contactdozen, lekkende pannen

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2019

matig onderkomen

we hebben in Portugal betere appartementen gehad voor hetzelfde geld. Zwembad was niet onderhouden en de auto konden we niet altijd kwijt door personeel van naastgelegen hotel

Laatst bijgewerkt: 27 september 2019

Heerlijk rustig

Heerlijke ruime appartementen. prachtig balkon. huisje 82 b

Laatst bijgewerkt: 29 juni 2019

Heeeeeel gastvrij

Een ontzettend aardige eigenaar met heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Laatst bijgewerkt: 7 mei 2019

redelijk qua prijs-kwaliteit verhouding

wat gedateerde maar voldoende inrichting van de appartementen en goede ligging ten opzichte van het strand

OPEN WAND CONTACTDOOS
Strand Armacao de Pera