9 beoordelingen voor Alle typen Turiquintas in Armacao De Pera Algarve

6.9
    8.4
    ton
    op 19.10.2018:

schone appartementen,goed onderhouden, vriendelijke eigenaar

de appartementen worden elke dag )behalve zondag schoon gemaakt en elke 3 dagen schone handdoeken.
    complete keuken

Rob
    op 16.10.2018:

Mooi ruim appartement.

Mooi gerenoveerd appartement in een rustig straatje. Drie slaapkamers en 2 badkamers was lekker ruim voor ons tweeen.
    Goede service. Alleen was Wifi niet toereikend; alleen rond receptie.

leny
    op 15.10.2018:

mooi park je komt er tot rust

wij zijn in oktober geweest maar dan is er weinig activiteit op het park

Anja
    op 12.10.2018:

laagbouw met heerlijk zwembad

Middenklasse hotel, heerlijk zwembad. Het was heel rustig en we kregen niet het appartement dat we geboekt hadden, Kregen een groot appartement maar wel zeer oud en stinkend, gelukkig was de stank na een paar dagen weg door veel te luchten. Twee persoonsbed had heerlijk matras, wel vrij smal 140 mtr. kussens vrij hard. Wel goed schoon. Helaas maar eens in de 3 dagen schone handdoeken en nog vergeten ook: Moesten soubatten om nieuwe te krijgen.
    Ontbijt: zeer slecht! niet bijboeken! elke dag bordje met 5 cupjes jam, 2 plakken zeer goedkope ham en 2 plakken zeer smakeloze kaas, 3 plakjes chorizo. en sompige croissant en en 2 stukjes toast, dit was voor 2 personen. En vies aangelengd sap. Geen ei, geen fruit, geen yoghurt, geen vers sap, geen muesli. Slecht !

Frans
    op 03.08.2018:

Prachtige rustige plek, prima uitvalsbasis om de Algarve te verkennen

Prachtige rustige plek, prima uitvalsbasis om de Algarve te verkennen. Fijn appartement, wel een beetje gedateerd. Erg lieve mensen. Fijn zwembad en strand vlakbij.

Angelique
    op 23.07.2018:

Zeer netjes verzorgd en schoon

De directe omgeving van het complex (de straten en het park er omheen) en rondom het complex zelf is zeer netjes en mooi. Alle gebouwen spierwit. Goed onderhouden tuinen/perken/gras. Prachtige bomen, planten en bloemen overal. De kamers worden elke dag schoongemaakt en ondanks dat sommige studio's/appartementen misschien verouderd zijn, is alles zeer schoon. Alle appartmenten zijn/worden om de beurt gerenoveerd! Dus ook grote kans dat je in een splintrnieuwe terecht komt. Verder was de keuken van alle gemakken voorzien; koffiezet-apparaat, waterkoker, koel/vrieskast, magnetron. Een hele fijne douche, prima bedden. Voldoende beddengoed en handdoeken. Tv.
    De 'huisjes' liggen aan een licht hellende straat van waaruit je max. 150 meter van het zwembad/restaurant verwijderd ben. Zwembad en ligbedden schoon en netjes, voldoende schaduw. Bar/restauarant met kleine kaart. Prima voor drankje/ijsje/lunch. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten buiten de opensingstijden van de keuken was geen probleem (voor seizoen).

Dennis van Akkeren
    op 22.07.2018:

Prachtige omgeving, zeer vriendelijk personeel, goede service

We hebben heerlijk genoten de rust van onze 9 dagen vakantie bij Turiquintas samen met onze 2 dochters van 4 en 7 jaar. We hebben ons goed vermaakt. We verbleven op basis van half pension. Het eten is prima. De bezetting was rustig. Er is een mooi rotsachtig strand dichtbij verstopt bereikbaar via een smalle gang. Een auto huren is aan te raden voor het bezoeken van de boulevard van Armação de Pêra, Lagos en Albufeira. Allemaal binnen een uur te bereiken. Ook dit is te regelen (naast excursies en boottochten) via de receptie die via lokale kanalen erg goede prijzen geeft. Er zijn een aantal attractieparken dichtbij waar we nog naartoe wilden gaan maar dat hebben we uiteindelijk niet meer gedaan omdat we liever wat stadjes wilden bezoeken en de cultuur wilden leren kennen. Achteraf was dit de beste keuze voor ons!

Michael
    op 04.07.2018:

Goed georganiseerd, afgelegen,

Leuk park maar wel wat afgelegen.
    Als je van rust houdt dan is het een prima plek.

Turiquintas is geschikt voor *

Sunday 28-10 Helder/Zonnig
Monday 29-10 Helder/Zonnig

Contactinformatie van Turiquintas

F auto_generated

Op deze pagina vind je informatie over Alle typen Turiquintas in Armacao De Pera, Algarve.

Vakantiepanel.nl heeft 9 vakantie beoordelingen Turiquintas.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Alle typen Turiquintas vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Alle typen Turiquintas scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Turiquintas vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Turiquintas en het actuele weer Armacao De Pera. Bekijk hier ook andere Alle typens Armacao De Pera of Alle typens Algarve. Op de pagina van Armacao De Pera vind je vakantiebeoordelingen Armacao De Pera en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Turiquintas achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Turiquintas!

• Rob
    op 16.10.2018:

Vooral gaan eten bij Master Grill Rodízio brasileiro. Voor 100 euro smullen van een royaal buffet en voor 16 euro onbeperkt en gevarieerde grill erbij. Ook Indian Curry House is een aanrader. Als je van golven houdt, met de auto naar Praia do Monte Clérigo, vlakbij Aljezur. Op woensdag en zaterdag Gipsy markt afwisselend in Loule of Quarteira.

• leny
    op 15.10.2018:

we misten een eitje bij het ontbijt en kon je wel bestellen maar werd 1.50 per persoon voor gerekend erg duur vonden wij , toen maar zelf ochtends eitjes gekookt daar maakte ze geen probleem van. de croissantjes zijn absoluut niet vers gebakken en de broodjes veeeeel te hard. een beetje meer variatie is wel gewenst

• Anja
    op 12.10.2018:

Ga gewoon ff naar de supermarkt 400 mtr van hotel af en koop daar je ontbijtspulletjes. Prachtig lopen over de rotsen naar de mooie boulevard met aan het eind nog de restanten van het oorspronkelijke dorp met mooi kerkje aan zee. Enorm mooi strand. Even rijden naar Monchique en de verwoesting van bosbranden bekijken. Ook niet vergeten naar de meest zuid-westelijke punt te rijden en een boottochtje te maken, Wij hebben de oude Cubaanse Amorita genomen: zeker een aanrader

• Frans
    op 03.08.2018:

Huur een auto en verken de strandjes in de buurt, prachtige plekken. Iets verder zijn de stranden in de buurt van Sagres erg de moeite waard.

• Angelique
    op 23.07.2018:

Diverse mooie strandjes/baaitjes op loopafstand. Leuk restaurant bij 'het kapelletje'. Auto huren is leuk om wa tmeer te zien van de omgeving/kust. Aanrader; dorpje Silves! Kasteel en veel leuke straatjes en terrasjes en Café ingles met goede live muziek.