Quinta da Figueirinhas (Figuerinhas Village) reviews

3,7

Schepers
Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Prima accommodatie prima plek

Maar zo vroeg in t seizoen geen ontbijt of horeca en kamers zeer gehorig

Laatst bijgewerkt: 18 maart 2023

Vriendelijk personeel en nette appartementen

Super vakantie gehad. Mooie omgeving Afstand naar centrum wel beetje ver maar lossen ze op door op vaste tijden een gratis taxi te laten rijden

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2022

Prima verblijf voor een leuke prijs

Basic. Schoon. Alles wat je nodig hebt om er even tussenuit te zijn. Minder geschikt voor lang verblijf

Laatst bijgewerkt: 23 juni 2022

Fijne nette accommodatie. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Schone, nette accommodatie. Groot appartement voor met zijn tweeën. Op benedenetage heerlijk terras met tafel, stoelen en ligbedden. Prima zwembad. Uitgebreide keuken met oven, magnetron en zelfs een staafmixer. Wij gebruikten het om vanuit hier de Algarve te verkennen met een huurauto. Ligt hiervoor fijn centraal.

Laatst bijgewerkt: 11 juni 2022

Rustige lokatie, fijn zwembad, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Appartement 35-1, erg basic, goed voor 2 personen. Goede WiFi. 1 slaapkamer. Bedbank in woonkamer niet fijn om op te slapen. Rustig gelegen. Shuttlebus service erg fijn naar armacao de pera, 5x per dag.

Laatst bijgewerkt: 5 april 2022

Prijs kwaliteit super goed

Gewoon heel erg goed locatie heel erg mooi maar je hebt wel een auto nodig

Laatst bijgewerkt: 4 april 2022

Ruim appartement met heerlijk uitzicht

Wij waren hier met drie kids, nog voor het seizoen eigenlijk begonnen was. Het zwembad is leuk maar te koud om echt gebruik van te kunnen maken. Restaurantje was nog dicht. Met een huur auto hebben we genoeg vrijheid gehad om de omgeving te verkennen en wat er te doen was op te zoeken. We zijn ontzettend benieuwd hoe deze accommodatie en omgeving is als het seizoen echt begonnen is en het weer net wat beter is.

Laatst bijgewerkt: 1 april 2022

goede verhouding prijs/kwaliteit

Redelijk appartement. Wij hadden een beneden gelegen appartement met mooi terrasje en goede ligbedden. Wel gehorig met bovenburen. Strand stelt weinig voor; het mooie strand ligt t.h.v. het centrum.

Laatst bijgewerkt: 12 maart 2020

gewoon heel erg goed voor ons

vriendelijke ontvangst, ruim appartement, groot zwembad met uitzicht op de zee

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2019

Prima locatie, ruim appartement.

Warme ontvangst, eerder inchecken was geen probleem. Koffie en ontbijt ongelijkheid op het park. Ook restaurant aanwezig, was prima.

Foto vanuit het terras appartement
Strand senhora da rocha 5 minuten wanden
Heel fijn zwembad.