Algar reviews

Laatst bijgewerkt: 21 maart 2024

super

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

Vakantie 2024

Mooi complex met goede appartementen. Elke dag schoonmaak en vaak bed verschonen. Aardig personeel. Jammer dat het zwembad en de gym niet gebruikt konden worden. Ook de WiFi functioneerde niet altijd. De inventaris van het keukentje was minimaal. Een wasmachine zou een meerwaarde zijn.

Laatst bijgewerkt: 31 januari 2024

Geweldig!

Prachtig uitzicht over de zee en de boulevard. Schoon en keurig appartement. Personeel waren allemaal heel vriendelijk en behulpzaam. Supermarkt is een pandje verderop!

Laatst bijgewerkt: 5 juni 2023

Vriendelijk personeel,behulpzaam,schoon en goed hotel

Kreeg gelijk een goede indruk van het hotel Algarve. Jammer was dat het dakzwembad niet geopend was, maar….het strand ligt voor de deur. Fijn dat we de kamer konden ruilen. Zeer tevreden.

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2022

Het internet is heel slecht valt constant uit Geen tv voor Nederlanders bijvoorbeeld b.v.ndan doen de Avonde heel lang wand je wil dan op je tablet kijken maar valt steeds weg door het slechte WiFi een acomendietie waar veel Nederlanders zitten vind ik dat daar iets aan moet gebeuren en ik vind dat tui daar ook wel iets aan kan doen Bij voorbaat dank Meer a prooij

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2020

Mooi gelegen appartement, mooi uitzicht en ruim ingedeeld.

Ligging aan de boulevard met direct uitzicht op strand en zee is uitstekend. Daar kies je vooaf voor en het blijkt ook te kloppen. Indeling van het twee kamerappartement is goed en ruim. Enig minpuntje is de verouderde kitchenette.

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2020

Goed hotel. Schoon. Top.

Prima ontvangst, vriendelijk personeel, goed uitleg over alles. Mooi hotel. Prachtige locatie. Top vakantie.

Laatst bijgewerkt: 28 januari 2020

Praktisch appartement, gunstig gelegen in de nieuwe stad en tegen de oude stad aa*'sn.

Schoon en praktisch appartement waarin alles te vinden was, wat we maar nodig konden hebben. Gunstige ligging aan de boulevard. Vriendelijk personeel en Armacao de Pera is een leuke lokatie.

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2019

prachtig weer. mooi strand. gemiddeld 25 gr

Mooi appartement . alles aanwezig.heel rustig .goede restaurants in de buurt. bedden zijn een beetje hard,even wennen.zeer fijn verblijf gehad . ga zeker nog een keer terug

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2019

Top vakantie!

We waren hier voor de vierde keer, het was zoals altijd geweldig!

Uitzicht vanaf ons balkon op de 2e etage
Uitzicht vanuit het appartement.
Heerlijk koffieterras vlakbij