37 beoordelingen voor Appartement Prainha Village in Alvor Algarve

5.9
    Claudia
    op 04.11.2019:

Ruim en rustig dorp

Ruim opgezet. Mooie omgeving en beplanting. Appartement compleet met keukenblok, inrichting is wel "klassiek", bijvoorbeeld de televisie met tegenwoordig een ouderwetse beeldbuis.

Rinus
    op 21.07.2019:

Mooi park

Alles bij de hand nette appartementen mooi zwembad vriendelijk personeel

Heleen
    op 27.09.2015:

mooiste plekje van de algarve

Wij hebben wederom genoten van onze vakantie en accommodatie Prainha Village. Prachtig uitzicht en mooie omgeving langs kust naar het dorpje Alvor.

Ted Smeding
    op 01.09.2014:

Prachtig, vooral ook de ligging

Ben nu voor de tweede keer hier geweest, maar ik zou er zo weer een keer heen gaan. Zeer verzorgd daar en net publiek.

Mariek
    op 09.08.2014:

Mooi dorp prachtig gelegen aan zee maar neem je eigen sfeer mee

App mooi, goed verzorgd. Bedden ok maar behoorlijk hard. Linnen service top. Maarrrr zeer gehorig appartement als je kleine kinderen als buren hebt niet te doen!!!
    Prahinha Village is prachtig maar uitgestorven geen sfeer, geen leven in de brouwerij. Alleen bejaarden of gezinnen kleine kids.
    Mn bij hotel zwembad en terras troosteloos ongezellig.
    Kust prachtig.
    Je moet eigenlijk n auto hebben om meer vd omgeving te genieten.

Ton
    op 23.09.2013:

Een rustig complex met mooie begroeiing. Weinig contact met overige bezoekers.

Negatieve zaken: Appartementen zijn mooi, echter de meubels en keukeninrichting zijn gedateerd/gebruikt. De horeca-prijzen bij het lager gelegen zwembad en het strand zijn hoger dan bij het hotel. De ligstoelen zijn erg duur,
    Positieve zaken: Wij zaten in een zeer ruim appartement, schoonmaak was prima, personeel vriendelijk en behulpzaam, goed tuinonderhoud, goede gratis parkeergelegenheid en een mooi strand met leuke betaalbare strandtentjes.

A.G.Dobbenberg
    op 10.06.2013:

Een prachtig vakantie oord

Het ligt prachtig aan zee met eigen stranden. Het park is zeer goed onderhouden, prachtige tuinen en heeft goede voorzieningen. voor kleine kinderen heeft het veilige zwembaden. Ideaal voor ouders die de zee te gevaarlijk vinden voor het kleine grut.

E. Proost
    op 12.05.2013:

paradijs

Prachtige ligging en de mooiste stranden m alle faciliteiten op loopafstand.

« 1 2 3 4 5
  • Claudia
    op 04.11.2019:

Het restaurant waar 's ochtends het ontbijt is, gebruiken ze ook voor het diner. Maar voor het diner mist het sfeer.

• Mariek
    op 09.08.2014:

Auto aanbevelen Boek met info v Ferio stelt niks voor. Ontbreekt info over wanneer markt is, openbaar vervoer. Alleen bij navraag vertrektijd doorgekregen.. Excursies belachelijk duur. Ze zijn alleen gericht op Albufeira

• Ton
    op 23.09.2013:

Als je voor rust en zon gaat, zit je goed. Alvor heeft de gebruikelijke horeca en "toeristenfuiken" Voor jeugd is er weinig te beleven. De wandelpaden zijn matig of ontbreken. Daarom 's avonds lopend heen en met de (goedkope) taxi terug. Als je cultuur zoekt, zijn andere delen van Portugal veel beter geschikt. De bergen rond Monchique (met uitkijkpunt) zijn erg mooi.

• Gerhard
    op 08.01.2013:

Wij huurden een 3 kamer villa. Deze was in onze ogen gedateerd en zou gerenoveerd moeten worden. Het riekte er naar riool. Wij kiezen er dit jaar voor om in het nieuwste gedeelte van het park een recentere woning te huren. Wij,( 60 plussers), raden het gebruik van een huurauto aan zodat je ook buiten Alvor de omgeving kan verkennen.

• Heleen
    op 14.09.2012:

Wij hadden ontbijt geboekt,maar dat raden we niet aan, dat staat niet in verhouding voor wat je er voor moet betalen. Het winkeltje op de accom. heeft heerlijke verse broodjes 's morgens om zelf een lekker ontbijtje te kunnen maken.

« 1 2 3