Pestana Alvor Praia reviews

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2022

Gezellig

Prima accomodatie en geschikt voor kinderen. Aanrader

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2022

Mooi hotel op prachtige locatie

Een mooi hotel met ontzettend vriendelijk personeel. De aankleding en de faciliteiten in het gebouw zijn top. Het zwembad buiten is heerlijk als het wat warmer is (niet verwarmd). Het voelt erg luxe aan. Echter was deze uitstraling niet doorgetrokken tot de slaapkamer die wij hadden (uitzicht op de tuin). De kamer was prima maar van een 5 sterren verwacht je meer. Het grootste punt wat me opviel was de schimmel in de badkamer in de voegen van de marmeren tegels. Dat kan gewoon niet. Echter hebben zijn wij flexibel genoeg om hiermee te dealen maar ik eigenlijk past dit niet bij de status van het hotel. Verder was er geen waterkoker of koffie apparaat. Bij een Van De Valk is dit standaard en dan heb ik het over de 3 sterren hotels. Bed was prima. Ontbijt en diner zijn verder top! En de locatie is verbluffend! Je bent binnen 5 min lopen op het strand. Al met al een heel mooi hotel. Alleen de kamer is een puntje van aandacht.

Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2018

Fantastisch!

Een mooi gelegen luxe hotel, met zeer vriendelijk personeel, alles schoon en helder. Toppie

Zwembad hotel
Hotel vanaf strand