Vila Petra reviews

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

Top hotel

Nog nooit in zo’n schoon, goed onderhouden, van alle gemakken voorzien hotel geweest! Super ontbijt. Hotelkamer was eigenlijk groot appartement, prima bedden, volledige keuken ( zelfs met afwasmachine) en ruim balkon. Prachtige tuin met heel mooi zwembad, mooie sportzaal, dus alles voor luie vakantie. Elke avond iets te doen in de bar, aandacht voor feestdagen. Alleen geen omgeving waar je even gezellig kan wandelen, de ‘strip’ is een nachtmerrie van lelijke eettenten, souvenirwinkels, happy hour al om 11.00!!!, barretjes, veel harde muziek en tv’s overal ( dat moet in de zomer echt niet te doen zijn) het hotel ligt er gelukkig ver genoeg vanaf, dus geen probleem. Wij hebben meteen auto gehuurd en zijn leuke trips gaan maken, dus prima weekje vakantie gehad. Mooie kusten, gezellige oude dorpjes en geweldige carnavalsoptocht in Loulé!!

Thieme
Laatst bijgewerkt: 15 februari 2024

Weekje naar de zon, auto gehuurd vanwege veel regen

Het weer viel tegen, van de 8 dagen hadden we 4 dagen met alleen regen. Jammer! De voorzieningen in Hotel Vila Petra waren prima. Helaas geen behoorlijke NL televisie, ook niet na een klacht bij de receptie. Auto gehuurd via receptie, ging goed. Betalen autohuur met creditcard was echter moeizaam, de autoverhuurfirma Local Cars, kon niet omgaan met mijn creditcardpincode en accepteerde uiteindelijk een akkoord voor de betaling met mijn handtekening. Omgeving goed bekeken, vooral het achterland is prachtig!

Laatst bijgewerkt: 13 februari 2024

Weekje weg

14dagen in Albufeira geweest i Vila Petra. Alles prima geregeld door D reizen.

Mw. T. Dijkshoorn
Laatst bijgewerkt: 29 september 2023

Fam Maijer
Laatst bijgewerkt: 4 september 2023

Erg leuke accommodatie. Ruime schone appartementen. Vriendelijk personeel en een erg leuk animatieteam. Ligt rustig maar op toch maar 5 minuten loopafstand van de strip met volop bars en restaurants en ijssalons.

Hr. D. Kloos
Laatst bijgewerkt: 22 maart 2023

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2023

Verblijf Vila Petra februari 2023

2-kamer appartement

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2022

Goed hotel vlakbij strand en centrum

Goed appartement met hotel faciliteiten, vriendelijk, behulpzaam personeel. Dagelijkse reiniging kamers en vervanging handdoeken. Loopafstand centrum en strand.

Mw. M. Maas e/v Vermeulen
Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2022

Super, alleen mag er voor ons de gehele dag muziek zijn bij het zwembad

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2022

uitzicht vanaf ons balkon