Paraiso de Albufeira reviews

Laatst bijgewerkt: 1 januari 2023

Groot hotel met diverse faciliteiten.

Ruime kamers, licht gedateerd, prima bedden, voorzien van een kleine keuken met koelkast. Dagelijkse schoonmaak met ook iedere dag schone handdoeken. Ligging van het hotel wat verder weg van het strand, maar wel centraal zodat je snel met de auto het stadje uit bent. In de omgeving diverse winkeltjes en restaurants.

Laatst bijgewerkt: 3 juni 2022

Mooie ervaring die ik nooit zal vergeten

Was een mooie ervaring voor een jonge reiziger en zeker een mooi land

Laatst bijgewerkt: 19 mei 2022

een ziekmakende hotelkamer

Wij gaan morgen weer naar huis We kunnen niet wachten De kamer is zo vreselijk smerig We hebben de hele vakantie in een bed met dezelfde lakens geslapen Het stoft hier langs alle kanten Er wordt niet gepoetst De handdoeken worden verschoond en het bed wordt strak getrokken De wastafel is schoon en het toilet wordt schoongemaakt maar dat is het dan wel Stap je de kamer uit durf je bijna niet te ademen van de stank Alles is oud en te vies om vast te pakken Het is enorm gehorig En het personeel is niet vriendelijk Ik zou het uit jullie assortiment halen Het is te gek voor woorden hier We keken uit op de parkeerplaats Gelukkig maar want we hoorden van andere mensen die aan de achterkant sliepen dat het daar naar uitwerpselen stinkt Elke euro die we hier hebben uitgegeven is er één teveel ook de wifi en de tv doen het niet of amper

Laatst bijgewerkt: 4 mei 2022

Prima

Prima, je ziet dat ze aan het verbeteren, uitbreiden zijn. Zwembadrand licht Los !! En helaas ijskoudwater ! Ontbijtbuffet was prima.

Laatst bijgewerkt: 28 april 2022

Verouder en verwaarloosd

kamer is vreselijk smerig We hebben de hele vakantie in een bed met dezelfde lakens geslapen Het stoft hier langs alle kanten Er wordt niet gepoetst De handdoeken worden verschoond en het bed wordt strak getrokken De wastafel is schoon en het toilet wordt schoongemaakt maar dat is het dan wel Stap je de kamer uit durf je bijna niet te ademen van de Gore lucht die er hangt Alles in het hele hotel is oud en te vies om vast te pakken Het is belachelijk gehorig En het personeel is niet vriendelijk Super slechte WiFi We keken uit op de parkeerplaats Elke euro die we hier aan hebben uitgegeven is er één teveel geweest

Laatst bijgewerkt: 12 april 2022

Prima ligging

Keuken op appartement is erg verouderd en moet vervangen worden

Laatst bijgewerkt: 29 maart 2022

Goed maar gedateerd

Fijn hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Centraal gelegen, en schoon, ontbijt beperkt en (naar mijn mening niet heel vers fruit was uitgedroogd) goed hotel maar geen 4 sterren waardig. De uitstraling die het heeft kam je wel zien dat 't in de jaren 80/90 een sjiek en 4 sterren waardig hotel is geweest.

Laatst bijgewerkt: 9 januari 2022

Prima hotel en medewerkers, leuk appartement en zwembad. Het ontbijt is niet goed voor de prijs.

Leuk hotel, met prima faciliteiten en vriendelijke medewerkers. Alleen kwaliteit van het ontbijt is niet goed, is de prijs zeker niet waard, tip om dit elders te halen.

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2020

Prima hotel/appartementen complex, mooi centraal gelegen in Albufeira.

Prima hotel/appartementen complex. Ruime kamers, dagelijks schoonmakers over de vloer. Voldoende mogelijkheden voor jong en oud. Zelfs een fitness. Wij waren in de laatste week van Februari, buiten zwembad was nog een beetje koud, maar daar en tegen was het binnenbad ook geopend.

Laatst bijgewerkt: 14 december 2019

Goed, goedkoop, gedateerd.

Ruim appartement, vriendelijk personeel erg gedateerd appartementencomplex, goede uitvalsbasis voor shoppen, strand, restaurants, alles op loopafstand, taxistandplaats dichtbij.