Grande Real St. Eulalia Resort & Hotel Spa reviews

Stoeller
Laatst bijgewerkt: 13 maart 2024

Paar dagen lekker weg

Waanzinnig mooi resort. Service prima. Alleen de real bar in het hotel straalt totaal geen sfeer uit. Vooral niet als je er binnen moet zitten ivm regen.

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

Niet helemaal 5-sterren waardig, maar prima hotel

Prima hotel, onze hotelkamer (hoofdgebouw) was mooi ruim met een extra slaapkamer en 2 badkamers met beiden een bad…maar wel wat gedateerd…onze dochter sliep op een hele oude slaapbank die voor geen meter lag (zij vond het prima)… Ons eigen zeer ruime 2-pers bed lag wat hard, maar verder prima. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en een paar keer heeerlijk gegeten bij restaurant Atlantico. Laatstgenoemde best prijzig, en voor andere restaurants (dus ook lunch?) moet je een stukje lopen (of met gratis shuttleservice naar old~ of new town Albufeira), tapasbar Hope zat ook nog relatief dichtbij en is een aanrader! Leuke dagelijkse kidsclub-service bij het hotel (spelletjes en knutselen ed). Mooi strand voor de deur! Al heerlijk warm in februari…buiten zwembaden van het hotel waren nog wat fris, ook die ene die verwarmd scheen te zijn..;) Heerlijke massage gehad in het welnesscenter onderin het gebouw. Daar bevindt zich oa een fitnessruimte en een indoor heated zoutwater pool waar je als hotelgast 2x dgs een paar uurtjes gratis gebruik van mag maken, super! Albufeira an sich vonden we niet heel boeiend, wel mooie groene omgeving en indrukwekkende kustlijn…wij hadden geen auto gehuurd, maar als je wat meer vd omgeving wil zien is dat een must. Het sushirestaurant (en discotheek?) bij Grande Real waren bij ons helaas gesloten, en ook de service in de Realbar liet wat lang op zich wachten, daar merkte je toch wat dat we buiten het seizoen waren…maar verder hebben we een heerlijke vakantie gehad en komen we mssn nog weleens terug!

Laatst bijgewerkt: 19 november 2022

Mooi hotel zeker in het najaar

Heerlijk hotel met hotelkamers of appartementen op een heel mooie locatie vlak tegen Albufeira. Prima bedden en een mooie uitstraling van het hotel.

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2022

meer dan Prima

Pluspunten: Meer dan prima resort. Schone kamer. Lekker ontbijt en een prachtige omgeving. Heerlijke Jus de Orange. Lekker gegeten op een mooie locatie aan het strand, buiten het resort gelegen. Goede bar en een ruime keuze aan heerlijke cocktails. ook mochten we onze kamer langer aanhouden tot aan onze ophaal moment (14.00 ipv 12.00) Goede taxi service en een gratis bus naar Albufeira the Strip of Old town (aanrader) Minpunten: De eerste dagen veel luidruchtige Engelse die hun eigen muziek hard afspeelde bij het zwembad. Jammer was dat het buiten terras waar je mag ontbijten zich niet onderscheid in roken of niet roken. Over roken gesproken, de sigaretten peuken hebben er de hele week gelegen rondom de bedjes rondom het zwemband. Ook werden we, op de laatste dag na, elke morgen gewekt door herrie van boven rond 7.00, wij vermoeden dat die de trolleys waren van de schoonmaaksters. We aangegeven maar er werd niets mee gedaan. Matrassen met plastic omhulsel, althans zo leek het.

Laatst bijgewerkt: 2 februari 2020

goede hotelkamer en bed

hotel kamer en bed was goed, persoonlijk vindt ik een badkamer niet meer van deze tijd voor een 5 sterren hotel. en vloerbedekking vanuit lift was verouderd en vies niet 5 sterren naar onze mening met hier en daar ook opmerkingen zoals de 5 sterren buiten op het bord, op 1 bord is 1 ster afgevallen, hier doet men niets mee

Laatst bijgewerkt: 7 november 2019

Mooie ligging

Personeel is super aardig. Ligging is prachtig ...

Laatst bijgewerkt: 19 juli 2019

Schitterend mooi resort prachtige ligging☀️

Schitterend mooi schoon resort, vriendelijk personeel

Johan
Laatst bijgewerkt: 21 november 2017

Erg bereidwillige bedieneing cq assistentie.

Plezierig accurate hoffelijke bediening. Schitterende embiance.

Laatst bijgewerkt: 18 september 2017

Mooi hotel, prachtige locatie

Mooi hotel aan prachtige baai gelegen. Vriendelijke mensen. Iedere dag schone handdoeken en beddengoed, goed en uitgebreid ontbijt Busdienst naar oude en nieuwe centrum vanuit het hotel. Heerlijk verblijf gehad.

Laatst bijgewerkt: 19 november 2016

mooi appartement

Super mooi appartement wel handig mer auto. Super mooi strand zeker om te wandelen. Heerlijk over de rotsen echt prachtig. Niet handig met kinderwagen of voor oudere mensen. Zijn veel trappen bij het hotel. Personeel erg vriendelijk. Heerlijk eten in het centrum. Ga zeker naar Nora als je van vis houdt.

Mooie rotsen nabij het strand