Grand Muthu Forte do Vale reviews

Rosier
Laatst bijgewerkt: 2 december 2023

Er zijn betere MGM hotels

Toen er belangrijke mensen waren was het eten voldoende. Nadat ze weg waren, ging het snel bergafwaarts. Ook werden de kamers pas laat op de middag schoon gemaakt, ook toen er nog slechts 20 mensen in het hotel sliepen.

Laatst bijgewerkt: 13 november 2023

Kregen een groot appartement ipv hotelkamer. Iets wat verouderd interieur, maar onderhoud wel in orde. Ontbijt vrij eenvoudig maar ok, dinner beperkt in keuze maar wel zeer lekker. Steeds genoeg voor alle gasten. Drank ook inbegrepen bij halfpension. Bar ‘s avonds steeds volledig bezet door all-in gasten. Wij huurden een auto om de streek te verkennen. Parking bij het hotel.

Laatst bijgewerkt: 4 november 2023

Geen 5* voor Grand Muthu Forte Do vale

Waar ze de 5 sterren vandaan gehaald hebben is ons een raadsel. Wij zijn geen sensatie zoekers die alles af willen kraken. Maar toch hebben we een aantal negatieve punten.. Receptie is niets op aan te merken. Vriendelijk en behulpzaam. Kamers/apartement wat gedateerd, maar zeer ruim. Van koelkast, wasmachine, strijkplank, airco, alles erin wat je nog hebt. Bedden zijn prima. Het eten is weinig op aan te merken. Wel lopen ze met heel weinig personeel in de eetruimtes. Als 5 * verwacht je je koffie of thee uit een kom of mok te kunnen drinken. Zijn ze op, kun je een te kleine kartonnen bekertje pakken. Ook schaaltjes zijn regelmatig op en moet je een diep bord pakken. Het drinken, wijn, tijdens de lunch/diner, is niet best. Witte wijn is zo donkergeel dat je er niet doorheen kan kijken. Smaakt nergens naar. Ook de rose is zo. Deze wijn serveren ze ook aan zwembad en in de bar. De rode wijn is prima. Bier is prima. Deel 2 volgt. Er zijn 2 bars. Er is een buitenbar bij het zwembad, van 11.00 uur tot 18.00 uur. Om 17.30 uur was het bier op, en moest je maar wachten tot de bar binnen open gaat. Alleen mag je daar niet in je zwembroek of bikini naar binnen. Indien het minder weer is, dan gaat de Piccadilly bar binnen open. Deze bar is normaal van 18.00 uur tot 23.00 uur open. En overal en altijd staat er maar 1 barkeeper achter. Dus je kan wel is lang in de rij staan in de avond. De Piccadilly bar heeft maar 30 zitplaatsen ( banken en sofa's) er staan 6 krukken en 16 lage zitpoefjes. Dit op een hotel met 238 kamers. Het eten zelf is oke. Niet al te veel keus, maar t is goed. Personeel , wat er is, is vriendelijk. Ik persoonlijk vind dat Booking, D-Reizen e.d. hun beschrijving aan moeten passen. Dit klopt al lang niet meer zoals het wordt aangegeven. Je verwacht iets wat er niet is

Laatst bijgewerkt: 2 november 2023

MGM Muthu Do Vale

Keten Voornamelijk gericht op toeristen uit het Verenigd Koningrijk.

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2023

Geweldig, service en aandacht voor jouw als gast is geweldig, vriendelijk personeel.

We hebben een hele fijne tijd gehad in dit hotel, geweldig personeel, vooral Carlos de receptie manager, waar we veel plezier mee hebben beleefd. Het eten is heerlijk, en ook Ali van het restaurant is een fijne man die hard werkt om het iedereen naar de zin te makken. Mijn zus en ik komen zeker nog een keer terug.

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2023

Geweldige vakantie gehad, mede door de service en vriendelijkheid van het pesoneel.

Fijne omgeving, viendelijke medewerkers en service.

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2023

Prachtige locatie. Goede uitvalsbasis.

Mooi hotel met veel voorzieningen. Prachtig en ruim opgezet. Luxe uitstraling.

Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2022

Fantastische accomodatie

Zeer ruim appartement. Heel vriendelijk personeel. Heerlijke week vakantie gehad. Ook de maaltijden waren prima. Verschillende keukens in verschillende hotels hoort bij all inn. Leuk opgezet.

kust
Voorbeeld van de woonkamer