Edificio Albufeira reviews

4,8

Schutte
Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

Prijs/kwaliteit redelijk.

Twee sterren, meer was het ook niet. Badkamer en keuken aan renovatie toe. Slechts 3 glazen in de keuken. Boiler snel leeg. Ligbad halfvol of 2 personen douchen en de boiler is leeg, douchen in het ligbad niet ideaal. Slechts één van de drie kachels werkte. Zeezicht met groot balkon fantastisch. Bedden waren goed, schone handdoeken om de andere dag. Volgens telefoontje met prijsvrij was er een gratis parkeerplaats bij het hotel. NIET DUS, alleen een dure parkeergarage. In de badkamer hing een rioollucht.

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

Appartement

Een schoon, net appartement. Plastic stoeltjes. Voor de rest prima. Heerlijke bedden.

Laatst bijgewerkt: 30 juni 2022

Geweldige locatie

Wel midden in het lawaai, moet je tegen kunnen, vlakbij strand, restaurants en cafeetjes

Laatst bijgewerkt: 1 april 2022

Heel goed appartementencomplex met prachtige ligging

Goede appartementen, vriendelijk personeel en schoon.

Laatst bijgewerkt: 19 maart 2020

Prima basisverblijf voor topvakantie

Perfecte prijs-kwaliteitsverhouding. Eenvoudig maar goed.

Laatst bijgewerkt: 22 september 2019

Verouderd

Het is een duidelijk verouderd complex. Supergehorig. Geluid stijgt en als je op 4-hoog zit kun je zelfs een speld buiten horen vallen. De gordijnen waren te smal en kapot. Met gaten en scheuren. De bedden waren prima. Het was er keurig schoon. Kitchenette was meer dan incompleet (geen schaaltjes, geen pollepel, geen afwasborstel, geen slakom, geen schaar, krom aardappelschilmesje, ieniemienie kopjes en glazen). Aftandse koelkast die alleen goed koelde op de hoogste stand en enorm veel warmte afgaf tot in de bovenste keukenkastjes. Als je de oven aandeed sloegen de stoppen door. Schoonmaak kwam elke dag en was supervriendelijk maar wel erg vroeg.... Veel geluidsoverlast van buiten maar óók binnen het complex van de andere gasten. Als je van die drukte houdt is dit een goede locatie maar wij zoeken het voortaan ergens anders. Het reisbureau heeft het ons ook anders voorgeschilderd dan het daadwerkelijk was. Parkeergelegenheid alleen tegen betaling in de garage. Veel bijkomende kosten. Geen zwembad. Wél airco en een fijne ventilator. Receptie is er alleen voor info. Verder niet.

Laatst bijgewerkt: 20 mei 2019

aan te bevelen in het voorseizoen!

Super ligging, prima bedden, lekkere douche, gezellige drukte!

Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2017

op zich een prima hotel

het hotel op zich is een heel goed hotel ! wij hebben alleen een klacht over in en uitchecken. het blijkt dat corendon maar een paar kamers hadden gekocht . 1]we hadden in janauri een kamer met zeezicht geboekt, niet gekregen. 2] in en uit checken gebuurde via een ticketbureau niet via de hotel balie . dat vinden wij uiterst onbeschoft! wij zijn ook klanten en dienen met respect behandeld te worden en daar was niets van terug te vinden.

Laatst bijgewerkt: 31 mei 2017

Super locatie ! verwacht geen luxe hoogstandje

Met z'n tweeen 10 dagen verbleven in kamer 212 met zij-zeezicht. Ja, de kamers en spullen zijn wat gedateerd maar who cares?! Je gaat hierheen voor de locatie en om de omgeving te ontdekken.. De studio was redelijk ruim en van alles voorzien wat je nodig hebt. Airco, koelkast, 4pits kookstel, kluisje, prima badkamer én voldoende opbergruimte! Er stond zelfs nog een stapelbed op de kamer. De kamers worden elke dag schoongemaakt en de bedden worden opgemaakt. Vanaf het balkon kijk je uit op de roltrappen en het plein en zij-zeezicht! Dit beveel ik wel aan. Je kunt ook een kamer aan de achterkant krijgen zonder voorkeursboeking, dat maakt het verblijf meteen een stuk minder prettig lijkt me. Aan deze (zij-zeezicht) zijde heb je 'smorgens volop zon. Geluidsoverlast viel mee, bedenk wel, je zit in het centrum. Al met al een prettig verblijf

Laatst bijgewerkt: 22 mei 2017

Met zeezicht mooie ligging

Goed gelegen tegen het oude centrum Alles in de directe omgeving; supermarkt, koffie/ontbijtmogelijkheden naast app. Bar van Big John en relaxte bar van Lima naast de ingang van app.

Badkamee
studio
Grotten -en dolfijnenexcursie. Aanrader!
Albufeira
keuken