Eden Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 11 november 2019

Ruim, luxe en goed onderhouden vakantieresort

Goed onderhouden, ruim en luxe vakantieresort. Buiten het seizoen ook nog van alle gemakken voorzien. Vriendelijk personeel. Tijdens ons verblijf werd een broodservice opgezet, zeker aan te raden: het werd precies op tijd afgeleverd en de broodjes waren heerlijk warm.

Laatst bijgewerkt: 18 februari 2019

Erg mooi park

Appartement was erg schoon, mooi en groot. Alles wat je nodig had was aanwezig.

Laatst bijgewerkt: 4 februari 2019

2kamerappartement NIET AAN TE BEVELEN

De 2 kamer appartementen zijn zeer slecht onderhouden. Kapotte douchestang, wastafelkast helemaal kapot. Bedlampen deden het niet. Bank in woonkamer ( slaapbank) helemaal doorgezakt ( was niet op te zitten) GEEN koffiezetapparaat. Heel weinig bestek en servies. Dit was appartement nr. 121 Eerst zaten we in 88, maar dat was vlak naast een drukke weg, zodat je niet eens op het balkon kon zitten.

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2018

Veel ruimte in vriendelijke ambiance

Eigenlijk is het appartement meer een huis. 2 Grote slaapkamers, 3 toiletten en 2 douches. Keuken volledig uitgerust. Bedden prima. In wintertijd voldoende verwarming. Vragen aan personeel wordt direct vriendelijk op gereageerd. Net buiten Albufeira maar het centrum is dan ook eenvoudig te bereiken.

Laatst bijgewerkt: 8 januari 2018

Rustig, afgelegen ingetogen resort

Te ver van het strand/centrum. Nabij bar/lobby weinig te beleven. Oud en nieuw hadden wij extra voor betaald maar behoudens wat extra lekkernijen op het buffet was er niks aan. Ik zou dit niet aanbevelen.

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2017

bijzonder goed

Dit jaar veel last gehad van bouwaktiviteiten buiten het resort daar kan niemand wat aan doen.Het is dat wij een auto hadden gehuurd en veel weg waren dan ging het nog.Maar het is een fijn oord om te wezen.