182 beoordelingen voor Appartement Da Orada Marina De Albufeira in Albufeira Algarve

Da Orada Marina De Albufeira

8.1
    nicolle van eert
    op 11.01.2019:

perfect

we waren een gezin van 7 personen het 3 kamer appertement wat we hadden was perfect en bleek ook dat er dagelijks werd gepoets en de bedden opgemaakt dikke pluim

Monique
    op 08.08.2018:

Geweldige appartementen

Goed onderhouden appartementen, bedden zijn wat aan de harde kant.
    Op 20 min. Lopen naar het oude centrum.

Iris
    op 24.07.2018:

Een prachtig gelegen appartementencomplex dichtbij de zee.

Zeer vriendelijk personeel, die zich goed verstaanbaar kunnen maken in het Engels. Elke dag wordt het appartement schoongemaakt. De locatie is ideaal voor een heerlijke strandvakantie.

Graca
    op 26.04.2018:

top vakantie

top vakantie door excelente ligging rustig en toch centraal volledige uitrusting van de studio gewoonweg heerlijk tot rust gekomen doen we graag weer hier in :da Orada marina de albufeira

Richard
    op 01.11.2017:

gezellig,lief personeel,wel achterstallig onderhoud vooral buitenkant van de gebouwen

Aardige mensen, goed appartement goed en ruim, faciliteiten mooi aangelegd, maar alles heeft echt een onderhoudsbeurt nodig, zwembad de coating liet los op verschillende plekken hingen er echt lange vellen van een meter los, een soort van waterplanten maar dan hoorden het niet zo ! lounge/receptie heeft echt een nieuwe styling nodig !
    en een belangrijk dig is dat s'avonds na 17;00 uur het restaurant gesloten en er is ook geen bar !
    De bar is voor mij niet echt nodig maar restaurant met vier sterren is volgens mij verplicht ! Maar ja het is niet anders! ik heb het daar heerlijk gehad en zal daar weer naartoe terug gaan ! hoop dat ze er iets van maken want het is echt een mooie locatie , maar dat staat ook bij de aanbiedingen !

Margo
    op 19.10.2017:

prima appartement

appartementen zijn goed als je niet al te veel verwacht, bedden zijn keihard

Saskia
    op 30.04.2017:

Prachtige locatie

Geweldig ruim appartement, vlakbij de jachthaven. Was nog erg rustig (eind april), maar oude stad is op loopafstand en daar is vertier genoeg.
    Zwembaden prima, receptie personeel erg vriendelijk en behulpzaam. 's Avonds niets te doen op park zelf en ook niets meer open. Vonden wij geen probleem, maar is handig om te weten.

Ton van Arkelen & Saskia Okker
    op 27.02.2017:

mooi gelegen complex, wel stukje verwijderd van centrum Albufeira

Ruim appartement van alle gemmakken voorzien. Keukenvoorraad was iets minder uitgebreid dan we in NL. gewend zijn, maar na vragen kreeg je het direct.
    Vriendelijk personeel
    Zwembad werd opgeknapt.
    Groene tuinen die goed werden onderhouden
    Huurauto kon in de garage onder appartement geparkeerd worden.

Faciliteiten van Da Orada Marina De Albufeira

• Meer obv 1 beoordeling
  • Naturisme obv 1 beoordeling
  • Wellness/beauty obv 1 beoordeling
  • Wintersport obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Albufeira

Thursday 22-8 Helder/Zonnig
Friday 23-8 Helder/Zonnig
Saturday 24-8 Helder/Zonnig
Sunday 25-8 Helder/Zonnig
Monday 26-8 Helder/Zonnig
Tuesday 27-8 Helder/Zonnig
Wednesday 28-8 Helder/Zonnig

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Da Orada Marina De Albufeira in Albufeira, Algarve.

Vakantiepanel.nl heeft 182 vakantie beoordelingen Da Orada Marina De Albufeira.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Da Orada Marina De Albufeira vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Da Orada Marina De Albufeira scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Da Orada Marina De Albufeira vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Da Orada Marina De Albufeira en het actuele weer Albufeira. Bekijk hier ook andere Appartements Albufeira of Appartements Algarve. Op de pagina van Albufeira vind je vakantiebeoordelingen Albufeira en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Da Orada Marina De Albufeira achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Da Orada Marina De Albufeira!

• Joyce
    op 17.07.2015:

Ali super is een erg fijne, niet dure, grote supermarkt. De grottentour van dreamwave was mooi en ook nog dolfijnen in het wild gespot. Lissabon is echt een aanrader om heen te gaan

• andy
    op 30.10.2014:

geen koffiezetapp,aanwezig,vraag waterkoker bij receptie. dagelijks ma-vr, gratis shuttlebus om de 2 uur naar lidle/aldi of centrum albufeira of strand, tot 1800 uur. Taxi kost 5,60 euro naar centrum .(4pers.) Grotere taxibus kost 6.60 (5 tot 8pers).Dit is prijs per taxi, niet per persoon. Jeepsafari bij feriohostess geweldig!(Jesus is je chauffeur!)

• Dieta
    op 16.10.2014:

Meer spullen in de keuken:onderzettend, dienblad, wijnglazen, pannetjes voor bv saus of eieren koken. Lampen in de zithoek, nu kon je niets lezen. Fles water in de koelkast bij aankomst, wij kwamen midden in de nacht aan! En afwasmiddel en bv schuursponje nu was er niets. En ja wij moesten onze glazen afwassen omdat er te weinig waren.

• bianca
    op 26.09.2014:

wat grotere tv op de kamers

• Dion
    op 26.09.2014:

In September 2014 zijn wij afgereisd naar Portugal, bestemming Albufeira. Het appartement dat wij geboekt hadden was in complex Da Orada Marina De Albufeira. Wij zijn een stel (23 en 24 jaar oud) en gaan op vakantie vanwege de rust, te genieten van de omgeving en actieve dingen te ondernemen. Vanwege die reden hebben wij ook expliciet verzocht aan de reisorganisatie voor een ruim en uitgebreid appartement, zonder overlast te hebben van "op stap gaande jeugd" in het uitgaansgebied van Albufeira, de Strip. Da Orada Marina De Albufeira ligt op circa 5km van het uitgaansgebied, met daar tussenin ook nog het gezellige oude centrum. - Goed weer en een aangename temperatuur (streek algemeen) - In de haven zelf liggen restaurantjes waar men lekker en goed kan eten - Vanaf de haven en het appartement is volop keuze om aan excursies deel te nemen, zoals wij dan ook gedaan hebben - Grote supermarkt niet op loopafstand, vraag een taxi bij de receptie indien u geen huurauto heeft geboekt. Kosten zijn circa 5 euro enkele reis naar de supermarkten op tijdstippen dat de gratis pendelbus van de accommodatie niet rijdt.

1 2 3 4 5 6 7 8 ... 16