Orada Marina de Albufeira Apartments (ex Orada Apartments) reviews

Prachtig complex

Mooie appartementen, royaal,compleet ingericht.Kleurrijk,

Laatst bijgewerkt: 18 februari 2023

Goede keus

Schoon verblijf en vriendelijk personeel dat eventuele tekorten onmiddellijk verhelpt

Laatst bijgewerkt: 2 juni 2022

Aan te bevelen

Zie onderstaande beschrijving dat is vooral erg storend als we bij het appartement waren, rest is goed appartement mag wel geüpdatet worden omdat het allemaal wat verouderd, versleten is door het gebruik hiervan( bank, tafels, bed) ook mis ik een beschrijving in het appartement zelf als je met een calamiteit zit wat je dan kan doen

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2019

Leuke appartementen voor niet al teveel geld

Leuk appartement, met een leuke vrolijke uitstraling. Ruim genoeg en alles was aanwezig. Hier en daar was niet alles helemaal mooi afgewerkt, maar daar hebben we geen last van gehad. Het enige is dat de bedden erg hard zijn en dat is niet fijn, maar verder hebben wij er een fijne vakantie beleefd!

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2019

Prettig complex bij een jachthaven

Goed onderhouden complex met zwembad en veel groen. Leuke appartementen met terras of balkon.

Laatst bijgewerkt: 14 september 2019

Misleiding. Je betaalt, maar krijgt er niks voor.

Bij aankomst bleken wij niet onder bij Orada Marina te vallen maar onder Garvetur. Hetzelfde park, andere eigenaar, andere receptie en GEEN accommodaties: geen recht op airco, geen kluis, geen dagelijkse schoonmaak/ schone handdoeken ect. Er zijn helemaal geen winkels, wifi, poolbar, sauna, bar, restaurants, speeltuin en overige accomodaties/ faciliteiten op locatie! Dit staat wel zo vermeld op de website en we hebben hier dus ook voor betaald! Contact opgenomen met D-Reizen en Pelikaanreizen, maar nu 2 weken later en na meerdere keren contact te hebben opgenomen met de reisbureaus, wachten wij nog op een juiste afhandeling/ compensatie.

Laatst bijgewerkt: 14 september 2019

Ziet er absoluut niet uit zoals de foto’s

Een reis met 4 sterren geboekt maar als je een studio boekt word je door pelikaan reizen automatisch overgezet bij Garvatur terecht, die bieden dus helemaal geen faciliteiten.

Laatst bijgewerkt: 14 juli 2019

Netjes en schoon appartement en een mooi zwembad

een mooi groot appartement elke dag schone handdoeken en schoonmaak. Een mooi groot zwembad. genoeg ligbedden.

Laatst bijgewerkt: 11 januari 2019

perfect

we waren een gezin van 7 personen het 3 kamer appertement wat we hadden was perfect en bleek ook dat er dagelijks werd gepoets en de bedden opgemaakt dikke pluim

Laatst bijgewerkt: 2 november 2018

Gedateerd, ongezellige inrichting, prima service

Op loopafstand van centrum. In de haven weinig te beleven. Harde bedden, kaal/ongezellig ingericht appartement, wel met prima voorzieningen en apparaten.