182 beoordelingen voor Appartement Da Orada Marina De Albufeira in Albufeira Algarve

Da Orada Marina De Albufeira

8.2
    8.1
    Sarina
    op 03.09.2016:

Prijs-kwaliteit van dit appartementencomplex was zeer goed

De service van Da Orada was erg goed, appartementen zeer ruim en schoon. De bedden waren wel ontzettend hard, maar dat weerhield ons niet van goede nachtrust.
    Het zwembad was erg groot en er waren altijd genoeg ligbedden, overigens waren niet alle ligbedden even goed meer.
    Verder vanuit de receptie goede service verleend toen onze boiler niet werkte en toen ik iets ben verloren is het weer gevonden en teruggebracht.
    De locatie is prima, buiten het centrum maar 20minuten lopen tot het oude gedeelte van Albufeira. Maakt het een stuk rustiger voor al het toerisme. Een ontzettend fijne week gehad!

bianca

leuk en rustig appatementcomplex

het is een rustig park. lekker om uit te rusten en geschikt voor mensen die van rust huden

Joyce
    op 17.07.2015:

Leuk, maar ver weg van alles gelegen

Net terug van 10 dagen vakantie. De studio waar wij in verbleven was prima, groter dan verwacht. Alles was schoon bij aankomst, maar tijdens het verblijf was de schoonmaak wisselend. Vooral de handdoeken waren vaak niet qua aantal kloppend gewisseld en zaten ook veel vieze vlekken in.
    De vaatwasser, oven en wasmachine was zeker luxe, maar wel jammer dat het bestek of glazen dan weer weinig, bij elkaar geraapt is.
    Voor een boodschap is de Ali super geweldig, maar wel een stukje lopen de helling op. Dit is echt niet te doen als je niet goed ter been bent of tijdens de hitte. De supermarkt om de hoek is gigantisch duur.
    Het zwembad is erg ruim, heerlijk. Alleen jammer dat er overal steentjes uit liggen. Dit is erg gevaarlijk en heb ook mijn tenen er aan open gehaald.
    De bedden zijn keihard, echt vreselijk. Zelfs na drie dikke dekens was het bed nog erg hard.
    De receptie kwam niet erg vriendelijk over. Ze leek soms geen zin te hebben in het verlenen van service.
    Over het algemeen was het verblijf prima, maar de volgende keer als ik naar Portugal ga, wil ik graag centraler liggen ten opzichte van alles.

andy
    op 30.10.2014:

zeer ruim rijk uitgerust appartement in kleurrijk complex

we hadden een 4 kamerappartement met 4 badkamers.Zeer ruim en schoon.

Dieta
    op 16.10.2014:

Mooi appartementen complex

Helaas wel erg gehorig, nu was het erg rustig, dus viel mee.
    Het appartement voldeed ruimschoots aan onze verwachting, maar helaas was er van alles net te weinig aanwezig.bv niet genoeg tuinstoelen en die er waren waren beschadigd( wel vervangen)geen glazen genoeg (8)alleen 2 hele grote pannen, 3 soepkommen , geen lamp bij zithoek alleen boven eethoek een bank die uitgeklaard hing en 1 luie stoel , dus niet erg comfortabel

Bol
    op 14.10.2014:

super

Mooie accommodatie, rustig. En ook een mooie omgeveing.

P.
    op 06.10.2014:

Rustig gelegen appartementen complex bij de haven van Albufeira

Wij zijn in een 4 kamer appartement geweest en dit appartement is ruim omgezet en goed onderhouden, de keuken heeft diverse apparaten (koffiezet apparaat, vaatwasser, oven, wasmachine).

Het zwembad is lekker ruim, enige jammere is dat er hier en daar wat steentjes los liggen.

Je kunt binnendoor naar de haven van Albufeira, waar het restaurant 6paragrafo echt een aanrader is voor het ontbijt en de lunch. Voor diner hebben zij niet echt een ruime keuze. Het personeel is onwijs vriendelijk en het eten erg lekker.

Je kunt vanaf Orada Marina in 10-20 minuten naar het oude centrum lopen (afhankelijk van je reisgezelschap), maar bij de haven is ook een taxi standplaats waar genoeg taxi's staan om je te brengen (voor € 5,-- zit je al in het oude centrum).

Dion
    op 26.09.2014:

Een ruime, goed verzorgde accomodatie met erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Deze accommodatie is ideaal voor:
    - Een rustige omgeving in September
    - Uitstekende service (men sprak vloeiend Engels)
    - Nette appartementen en faciliteiten
    - Groot zwembad met veel ligstoelen
    - Dagelijkse schoonmaak appartement (vuilnis, handdoeken en opmaken/verschonen beddengoed) afhankelijk van de boeking
    - Ruime parkeergelegenheid voor huurauto
    - Eetgelegenheid (beperkt) aan het zwembad
    - Appartement was voorzien van álle gemakken (vaatwasser, oven, wasmachine etc.)

1 2 3 4 5 6 7 8 ... 23

• Meer obv 1 beoordeling
  • Naturisme obv 1 beoordeling
  • Wellness/beauty obv 1 beoordeling
  • Wintersport obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Albufeira

Wednesday 17-7 Helder/Zonnig
Thursday 18-7 Helder/Zonnig
Friday 19-7 Helder/Zonnig
Saturday 20-7 Helder/Zonnig
Sunday 21-7 Helder/Zonnig
Monday 22-7 Helder/Zonnig
Tuesday 23-7 Helder/Zonnig

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Da Orada Marina De Albufeira in Albufeira, Algarve.

Vakantiepanel.nl heeft 182 vakantie beoordelingen Da Orada Marina De Albufeira.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Da Orada Marina De Albufeira vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Da Orada Marina De Albufeira scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Da Orada Marina De Albufeira vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Da Orada Marina De Albufeira en het actuele weer Albufeira. Bekijk hier ook andere Appartements Albufeira of Appartements Algarve. Op de pagina van Albufeira vind je vakantiebeoordelingen Albufeira en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Da Orada Marina De Albufeira achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Da Orada Marina De Albufeira!

• Joyce
    op 17.07.2015:

Ali super is een erg fijne, niet dure, grote supermarkt. De grottentour van dreamwave was mooi en ook nog dolfijnen in het wild gespot. Lissabon is echt een aanrader om heen te gaan

• andy
    op 30.10.2014:

geen koffiezetapp,aanwezig,vraag waterkoker bij receptie. dagelijks ma-vr, gratis shuttlebus om de 2 uur naar lidle/aldi of centrum albufeira of strand, tot 1800 uur. Taxi kost 5,60 euro naar centrum .(4pers.) Grotere taxibus kost 6.60 (5 tot 8pers).Dit is prijs per taxi, niet per persoon. Jeepsafari bij feriohostess geweldig!(Jesus is je chauffeur!)

• Dieta
    op 16.10.2014:

Meer spullen in de keuken:onderzettend, dienblad, wijnglazen, pannetjes voor bv saus of eieren koken. Lampen in de zithoek, nu kon je niets lezen. Fles water in de koelkast bij aankomst, wij kwamen midden in de nacht aan! En afwasmiddel en bv schuursponje nu was er niets. En ja wij moesten onze glazen afwassen omdat er te weinig waren.

• bianca
    op 26.09.2014:

wat grotere tv op de kamers

• Dion
    op 26.09.2014:

In September 2014 zijn wij afgereisd naar Portugal, bestemming Albufeira. Het appartement dat wij geboekt hadden was in complex Da Orada Marina De Albufeira. Wij zijn een stel (23 en 24 jaar oud) en gaan op vakantie vanwege de rust, te genieten van de omgeving en actieve dingen te ondernemen. Vanwege die reden hebben wij ook expliciet verzocht aan de reisorganisatie voor een ruim en uitgebreid appartement, zonder overlast te hebben van "op stap gaande jeugd" in het uitgaansgebied van Albufeira, de Strip. Da Orada Marina De Albufeira ligt op circa 5km van het uitgaansgebied, met daar tussenin ook nog het gezellige oude centrum. - Goed weer en een aangename temperatuur (streek algemeen) - In de haven zelf liggen restaurantjes waar men lekker en goed kan eten - Vanaf de haven en het appartement is volop keuze om aan excursies deel te nemen, zoals wij dan ook gedaan hebben - Grote supermarkt niet op loopafstand, vraag een taxi bij de receptie indien u geen huurauto heeft geboekt. Kosten zijn circa 5 euro enkele reis naar de supermarkten op tijdstippen dat de gratis pendelbus van de accommodatie niet rijdt.

1 2 3 4 5 6 7 8 ... 16