MGM Muthu Clube Praia da Oura reviews

Laatst bijgewerkt: 4 januari 2024

Heel erg slecht / very bad

Prijsvrij heeft mijn vacantie verpest

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2022

Goede ligging, fijne appartementen

Goede ligging, aan het strand, bij de strip met de vele bars. Wel lveel hoogteverschillen, niet geschikt voor minder valide,

Laatst bijgewerkt: 5 juli 2022

Verouderd

Verouderd hotel met beperkte faciliteiten. Kamer gedateerd. Complex is toe aan een flinke opknapbeurt.

Laatst bijgewerkt: 12 juni 2022

Erg goed, zagen veel slechte reacties maar daar is niks van waar

Laatst bijgewerkt: 14 mei 2022

Groot, top locatie, viezig

Ik zou het wel nog een keer boeken voor de prijs. Wij hadden kamer 604. Dat was aan de wegkant, een kleine studio. Schoon want gerenoveerd. Het was goed voor wat het was. Douchekop viel soms naar beneden. Bedden waren echt heel erg goed. Heel kleine studio maar voldoende als je toch steeds de hort op gaat.. Om de dag schoongemaakt en kregen 4x schone handdoeken in 7 dagen tijd. Aan deze kant van het hotel veel geluidsoverlast ervaren van de strip, en de weg die ervoor ligt. Ze waren ook iets aan het bouwen aan de overkant dus dat was niet zo prettig maar ook weer zo een dingetje van tja waar maak je je druk om voor dat geld. Zwembad vies. Slecht bijgehouden, overal peuken bekers en tissues. Te weinig bedden en parasols. Werden sochtens al gereserveerd door mensen met handdoekjes. Heel veel engelsen groepen die schreeuwen en muziek hard luisteren. Prima hotel voor jongeren hoor. Locatie top, kan niet anders zeggen. Slechte animatie.

Laatst bijgewerkt: 5 april 2022

Groot complex veel trappen lopen

Slechte matrassen hele harde randen Schoonmaak kamer drama

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2022

Heerlijk gelegen appartementen complex, leuk voor jonge kinderen, vriendelijk personeel.

Club praia da oura ligt dicht bij het strand waar gezellige restaurantjes zijn aan een prachtige kustlijn. De tuin en de appartementen zijn heel goed onderhouden, het is er prima vertoeven en het personeel is erg vriendelijk. Aanbeveling, vooral met jonge kinderen.

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2020

Mooie appartementen, maar binnen zeer lawaaierig.

Het ziet er voor het oog allemaal mooi uit. Maar in de hal moet je oordoppen indoen zo galmt het. Informatie bij receptie was heel summier en gaven verkeerde wegen aan op kaart. De bar was een donker ongezellig hol dat om 23.00 al dicht ging. De buitenbar was alleen op zondagmiddag geopend met veel lawaaierige muziek. Het ontbijt was niet superlux, maar redelijk goed. De schoonmaaktijden tussen 15.30 en 17.30 vonden wij ook niet fijn.

Laatst bijgewerkt: 5 april 2019

Groot, niet mooi hotel, wel dicht bij het strand!

Het hotel bestaat uit trappen en heuveltjes, niet goed voor mensen die slecht ter been zijn. Het eten is niet om te fr..... en de tegels rond het zwembad mogen wel eens gereinigd worden die zijn zo vies.

Laatst bijgewerkt: 20 november 2018

Engels georrienteerd

Op zich een leuk hotel, mooi gelegen aan het strand. Wel heel erg groot en erg Engels georiënteerd. Dwz wij hadden een all inclusief maar het leek meer of we in Engeland zaten qua eten dan in Portugal.