Clube Albufeira Garden Village reviews

J. Konstapel
Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Clube Albufeira Garden Village

Mooi resort met mooie accommodaties, en verzorgde tuinen. We kregen een superior accommodatie die erg donker was en waar bouwvakkers buiten aan het werk waren met de omgeving, dus veel lawaai. Bij de receptie gevaagd om een update naar een 3-kamerappartement Superior, waar we de vorige keer ook in gezeten hadden. Met bijbetaling was het zo geregeld. 4 weken heerlijk genoten op een van de balkons. Het enige minpunt was dat we geen Wifi (is gratis) hadden, ondanks dat we het 4 keer doorgegeven hebben aan de receptie. Verder een prima locatie voor een fijne vakantie.

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2024

Waar was D-reizen?

De presentatie van de kwaliteit van het het hotel en de service staat in schril contrast met de werkelijkheid. D-reizen in in geen velden of wegen te zien. Kennelijk viel het onder Tui. Ook zij blonken uit door afwezigheid. Zoek het zelf maar uit. Bij aankomst geen hotelkamer beschikbaar. Aan het eind van de dag nog een mogelijkheid. Deze kamer lag op 25m afstand van de drukke doorgaansweg en resulteerde in een geluidsniveau van 70-80 dB met pieken van meer dan 90 dB. Enz. Enz. Kortom ruimschoots onvoldoende!!!

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2024

Super!

Prachtig appartement, alles aanwezig!

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2024

Mooi park, matig appartement

Voor het geld wat we hebben betaald was het appartement ok. Toch stapelde het aantal kleine punten behoorlijk op. Tot 3x aan toe stroomuitval, dus of teveel apparaten of te weinig groepen in de groepenkast. Een bank die volledig uit elkaar viel, werd wel weer, maar viel een dag later weer uit elkaar. Een stoel die kapot was, douchekoppen die naar beneden zakken, meerdere klemmende deuren, deurgrepen die daardoor loszaten, maar het ergste was de rioollucht in de grote slaapkamer. Dit hield ons zelfs wakker 's nachts.

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Dit pakt niemand ons meer af !!!!!!

We hebben een geweldige vakantie gehad in het prachtige Algarve. Jemig !!!! wat is het daar mooi zeg. Die mooie rode rotsen aan de kust. Echt geweldig. En we hebben een mega mooie boottocht gemaakt. Deze boottocht start vanaf Armação de Pêra naar Benagil. Je wordt met een tractor het water in geduwd en dan vaar je ruim een uur langs de prachtige grotten waar je te voet niet kunt komen. We hebben zoveel gedaan. Het is niet te beschrijven zoveel. Heel veel plezier als je daarheen gaat.

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2024

Rina

Een heerlijk groen ressort als je van rust en luieren rond zwembad houdt.

Laatst bijgewerkt: 31 december 2023

Prima

Leuk, schoon appartement! Aan alles is gedacht zoals droger, wasmachine, strijkijzer/plank, vaatwasser etc. Kortom compleet appartement alleen ontbreekt de verwarming. Overdag is t prima te doen, snachts ijskoud. Op t park zelf is niet veel te doen, je heb een auto nodig om naar t centrum te komen, waar leuke winkeltjes en goede restaurants zitten. Prachtige omgeving.

Benagil grot
APARTEMENT