Cerro Mar Atlântico reviews

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2024

Perfecte vakantie

Alles goed en duidelijk geregeld. Niks op aan te merken

Laatst bijgewerkt: 16 januari 2024

Goed appartement

Goed appartenent en vriendelijke bediening.

Laatst bijgewerkt: 10 januari 2024

Kerst / nieuwjaar in Albufeira

Mooie schone accommodatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Dichtbij het oude centrum. Genoeg te doen tijdens kerst & oud/ nieuw

Hr. M. Smolders
Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2023

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2023

Laatst bijgewerkt: 29 mei 2023

Ons bezoek aan Cerro Mar Atlantico

Wij hebben genoten van ons verblijf In Cerro Mar. Mooi appartement. alles aanwezig, schoon en mooie ligging. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Echt een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2023

prima accomodatie

Ligt hoog boven het oude centrum. De trap naar boven is pittig. Verwarmd groot zwembad en uitgebreide gym, gratis.

Laatst bijgewerkt: 24 januari 2023

Erg genoten!

Ik kende Albufeira alleen van dronken, feestende Britten, maar Cerro Mar ligt aan het oude centrum, ver weg van "de strip". Bovendien was het januari, vrijwel alles dicht, weinig hotelgasten, wat een zalige rust! Een mooi uitzicht over het stadje. Het hotel is heel groot en heeft meerdere panden in de straat. De lange trap naar beneden (naar het centrum) valt reuze mee. In tien minuten waren wij op het strand. We hebben genoten van het binnenbad (met badmuts), de best uitgebreide gym en de sauna en Turks stoombad. De bowling was dicht. Het restaurant en de bar hebben een prima kaart voor schappelijke prijzen. Het ontbijtbuffet was ook goed - tegen betaling kun je verse jus of smaakvollere koffie bestellen. De kamers zijn ruim en hebben een grote keuken. Daardoor rook onze kamer wel een beetje naar gebakken vlees. We hebben heerlijk geslapen. Bovenal was het personeel van Cerro Mar heel fijn en vriendelijk. Ze hadden zelfs een cadeautje voor mijn verjaardag, zo lief!

Mw. A.A. Thur
Laatst bijgewerkt: 23 januari 2023

Top locatie

Mooi schoon appartement. We hebben 2 1 persoonsbedden, Ik had de lakens overdwars gelegd zodat we tegen elkaar aan konden liggen ze hebben het bed toen opgemaakt met een 2persoonslaken, toppie Locatie is Wel een klein eindje uit het centrum.maar goed tedoen

Centrum van de oude stad.
Ochtendzon
Zwembad 4stuks