Bayside Salgados reviews

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2021

heerlijk rustig en zeer schoon

heerlijke appartementen, schoon en genoeg ligbedden bij het zwembad, vriendelijk personeel,

Laatst bijgewerkt: 4 november 2019

Zeer klantvriendelijke accomodatie

Aan te bevelen in voor- en naseizoen. Super rustig gelegen met een uitstekende prijs/kwaliteits verhouding. Vriendelijk personeel en een goed onderhouden zwembad. Als je van wandelen houdt in de "duinen" liggen er kilometers looppaden boven de grond die zorgen dat de natuur niet vertrapt wordt. Er ligt ook een groot vogelparadijs met ooievaars en flamingos.

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2019

schone appartementen

Vriendelijk personeel, alleen voor mensen zonder auto was alles op grote afstand,zowel supermarkt als strand. Wat niet klopte met de gids.

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2019

Fantastisch... zeker een aanbeveling!!

Goede Prijs kwaliteit verhouding, super vriendelijk personeel, er waren 2 dingetjes kapot in het appartement daar heb ik een melding van gemaakt bij de Nederlands sprekende hoofd huishoudelijke dienst en nog die zelfde middag was het in orde gemaakt...Top!!! De tuinen worden goed onder houden, en het zwembad met ligbedjes, zijn super schoon, er is 1 minpuntje....het water in het zwembad is erg koud. Verder is het rustig liggen bij het zwembad er niet bij... er waren veel... heel rumoerige schreeuwerige Engelse gasten die totaal geen rekening met de andere gasten hielden...jammer. Wij gaan zeker nog eens terug!!!

Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2019

Geweldige prijs/kwaliteitverhouding

Eenvoudig maar o zo mooi complex met prachtig onderhouden tuin, dichtbij heerlijk strand. Geweldig zwembad en zeer vriendelijk personeel. Jammer dat er veel zeer luidruchtige Engelse gasten zijn.

Laatst bijgewerkt: 22 september 2019

Vriendelijk. Betaalbaar. Beetje afgezonderd.

Ik zou zeker terug gaan maar dan met een gehuurde auto. De appartementen zijn netjes maar nogal ongezellig en een beetje oud. Daarom waarschijnlijk ook de goede prijs. Het restaurant was goed. Het zwembad was fijn. Met schaduw en zon. Het water was nogal koud. Strand en supermarkt in loopafstand. Maar voor uitgaan en winkels moet je toch wat verder weg. Op internet zochten we naar Albufeira en we dachten dat we daar zouden zitten maar dat was niet zo.

Laatst bijgewerkt: 25 juni 2019

Rustig gelegen complex

Schoon, rustig en niet ver van een mooi zandstrand

Laatst bijgewerkt: 17 mei 2019

Mooi, vriendelijk, schoon, goed eten

1 bed goed, 1 bed vering kapot Alles verder in orde

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2018

Vriendelijk personeel, rustige omgeving

6 dagen in Bayside Salgados en het was erg prettig. Je bevindt jr in een rustige omgeving dus is het ideaal voor mensen die graag wandelingen maken of fietsen. De appartementen zijn simpel en wij hadden alles wat wij nodig hadden. Het ligbad was wel wat aan de kleine kant, maar prima geschikt voor kinderen. De kamers zijn wat gehorig, maar daar hadden wij midden in de nacht geen last van. Het personeel is superaardig en ook het kamerpersonee,l dat bijna geen Engels, spreekt helpt graag! De quiz avonden, karaoke en bingo waren zeer gezellig en lachwekkend. Er komen wel veel Engelsen, vandaar dat ik het enige minpunt het ontbijt vond. Het was een Engels ontbijt en het mocht naar mijn mening wel wat uitgebreider. De laatste 2 ochtenden heb ik daar niet ontbeten, omdat ik het ontbijt zat was.

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2018

Perfect.

Ziet er keurig uit .hotel medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam .Vanuit bayside kan alles geregeld worden wat betreft de dagjes op excursie...