TIME TO SMILE Balaia Senses reviews

Irene en Frans
Laatst bijgewerkt: 3 maart 2024

Top!!!!

Geweldig appartement, ruim, schoon, mooi uitzicht, heerlijk terras. De ontvangst door Nick en Dulce was super, wat een lieve gastvrije, klantgerichte mensen. Mede dankzij het team van Balaia Senses hebben wij een fantastische vakantie gehad. Nick en Dulce en team, nogmaals bedankt.

Frans en Irene
Laatst bijgewerkt: 1 maart 2024

Top!!!

Super gehad, mooi schoon appartement, goede ligging en een geweldig team bij Balaia Senses Nick and Dulce thank you for the warm welcome and the feeling of really being on holiday. You make the difference.

Mw. W. Veenstra
Laatst bijgewerkt: 12 juni 2023

Goed verblijf

Gemoedelijke sfeer

Mevr. A van Hout
Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2022

Uitstekend

Een prachtig appartement in een rustige omgeving, goed verzorgd en een prachtig uitzicht.

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2022

smile !

prachtig gelegen appartementencomplex met heel vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 14 september 2019

prachtige accommodatie

alleen is een auto aan te bevelen er is geen openbaar vervoer bij de appartementen , bushalte op 15 minuten loopafstand.

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2019

Het is een heerlijke locatie, rustig en schoon

De locatie is heel nieuw en dat merk je. Alles ziet er netjes en verzorgd uit. Het wordt keurig onderhouden, personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden appartement 11 met een ruim balkon en uitzicht over de golfbaan en in de verte de zee.

Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2019

Lekker rustige ligging...ideaal voor zowel een gezin als voor jongeren

Personeel zijn super aardig...de keuken mag van mij wel wat meer uitgebreid worden..voor de ligging en uitzicht is het prachtig en de appartementen zijn lekker ruim.

Laatst bijgewerkt: 3 juli 2019

Redelijk

We kregen een appartement dat uitkeek op een bouwkeet waar een aggregaat in stond die dag en nacht herrie maakte waardoor we niet op ons balkon een boek konden lezen. Na twee dagen klacht ingediend en mochten ander appartement uitkiezen waar we heel blij mee waren.

Laatst bijgewerkt: 22 mei 2019

Mooi nieuw en rustig appartement

Een mooi appartement om even lekker te ontspannen en relaxen, vlakbij het strand/centrum. Ontbijt is goed en de kamer heeft 2 badkamers wat ook ideaal is.