Balaia Golf Village reviews

Laatst bijgewerkt: 19 maart 2024

Mooi en groot appartementen complex

Het appartement waar wij verbleven was erg netjes en mooi met wel 3 terrassen en uitzicht op het zwembad. Alles wat we nodig hebben was aanwezig. Het zijn allemaal particuliere appartementen dus ze zijn allemaal verschillend ingericht. De ligging is redelijk in de buurt van alles maar wij waren blij dat we een auto tot onze beschikking hadden zodat we de omgeving konden verkennen. Er zijn 6 mooie zwembaden aanwezig dus altijd 1 in de buurt. Wij hebben een heerlijke tijd gehad.

Otten
Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Prima resort

Kregen een gratis upgrade waardoor we een mooi modern en ruim appartement kregen. Helaas was er op geen enkele zijde de mogelijkheid om in de zon te zitten door grote bomen voor ons appartement.

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

Verouderd maar schoon appartement

Balaya is een mooi park die schoon aan doet met voldoende faciliteiten.

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

Balaia Golf Village, appartement 205BP

We hebben 7 weken in bovengenoemd appartement "gewoond". Het was een ruim appartement met een mooi uitzicht op een zwembad. Toen we begin januari kwamen was de temperatuur van het water slechts 10 graden. Het is een prachtig parkachtig complex, wat goed onderhouden wordt. De 1ste 4 weken verliepen de afspraken met "housecleaning" goed, maar de laatste 3 weken, was dit slecht. Men vergat ons jammer genoeg steeds. Ook was het jammer dat het binnenzwembad met aangrenzende fitnessruimte niet goed geventileerd werd. De (warmte-)druppels hingen aan het plafond en in de aangrenzende fitnessruimte waren de fitnesstoestellen enigszins geroest en was het daar heel benauwd. Al met al hebben we een bijzonder prettige vakantie gehad, in een heel mooi land, met vriendelijke mensen, in een land met een geweldig klimaat.

Zantvliet
Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

Buiten verwachting mooi resort

Ruimappartement met een giga terras.

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2024

Mooi resort

Prijs-kwaliteit is prima. Mooi resort en erg rustig. Vriendelijk personeel. Kamer was mooi, maar wel verouderd. Wat kleinere gebreken. Wel alles aanwezig wat je maar kunt wensen.

Laatst bijgewerkt: 18 februari 2024

prima vakantiepark

mooi appartement, goede bedden, alle 2 dagen schoonmaak en nieuwe handdoeken. prima in orde

Laatst bijgewerkt: 12 februari 2024

Zeer net en schoon park

Het is een schoon, net park en de appartementen zijn schoon, netjes en van alle gemakken voorzien. De medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam. Kortom een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2024

Mooi resort

Het resort is prachtig en goed onderhouden. Zwembaden op verschillende locaties op het park, binnenzwembad voor de koudere dagen, fitness, golf, speeltuintjes. Jammer dat prijsvrij je niet de keuze geeft voor een superior apt. Wij werden verplaatst na een dag vanwege een stroomstoring en dat appartement was zo veel mooier, terras in de zon. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Verschillende strandjes en restaurants op loopafstand. Ver genoeg uit het centrum van Albufeira maar net de auto of bus ben je er zo (4 km). Bedden vielen tegen maar dat is Portugal eigen volgens mij.

Keuken