Alfagar Village reviews

Laatst bijgewerkt: 9 februari 2024

Alles was aanwezig en goed schoon

We hebben een fantastische tijd gehad in een groene omgeving

Laatst bijgewerkt: 3 februari 2024

Ontvangst

We werden vriendelijk ontvangen maar moesten wel tot 4 uur wachten. Toen mochten we pas in het appartement.

Laatst bijgewerkt: 26 december 2023

Alfalgar Village Albufeira

Geweldige vakantie van 2 weken (nov-dec) gehad. Hadden een appartement met zeezicht. De reisadviseur heeft goed naar onze wensen geluisterd, dacht mee en gaf deskundig advies. Kregen ook nog een persoonlijk lijstje mee met tips en routes naar leuke dorpjes waar we heerlijk hebben gegeten. Waren ook ruime faciliteiten in het appartement om zelf iets klaar te maken, hebben daar dan ook gebruik van gemaakt. Het appartementen complex biedt diverse activiteiten, zwembaden, wandelroutes langs de kust en diverse restaurants. Houdt u van rust en stelt u niet teveel eisen, dan zou ik Alfalgar Village zeker aanbevelen. Dank aan Simone.

Laatst bijgewerkt: 16 november 2023

slechte ervaring tov boeking

advertentie gaf aan logies en ontbijt, mooi slim gespeeld, want je moet later in het boeken ontbijt aanvinken. wel balkon maar de hele dag geen zon wat heb je er dan aan?

Hr. W. van Goor
Laatst bijgewerkt: 28 september 2023

Mooi en schoon

Het appartement is echt super schoon. Mensen zijn vriendelijk. Mooi locatie. Net buiten de grote staat maar je loopt in 3 minuten naar de eerste supermarkt.

Hr. J. Boven
Laatst bijgewerkt: 29 mei 2023

Top accommodatie

Vriendelijke personeel,het park is zeer netjes ,mooie zwembaden en verder alles is aanwezig voor een complete vakantie.supermarkt Animatie voor de kinderen.

Hr. M.A.M. Vijverberg
Laatst bijgewerkt: 7 mei 2023