Albufeira Sol Hotel & SPA reviews

Laatst bijgewerkt: 30 april 2022

Aardig personeel, goede hygiene, gevarieerd eten.

We hebben een geweldige vakantie gehad. Weer werkte nog niet echt mee maar daar hadden we rekening mee gehouden. De ramen sluiten prima. Je hoort niets van buiten als je ze dichtdoet. Fijne gordijnen tegen zonlicht. Zeep, shampoo en badgel in dispensers. heel handig en netjes. Ik wilde elke dag schone handdoeken en kreeg die ook. Wel tip gegeven:)

Laatst bijgewerkt: 29 april 2022

Zeer comfortabel en schoon hotel fijne bediening en service

Mooie hotelkamer zeer schoon en comfortabel Leuke bediening goede keuken goede service prima verblijf.

Laatst bijgewerkt: 19 april 2019

Prima hotel met vriendelijke bediening

Het hotel ligt wat buiten het centrum. Wij hadden een ruimte met slaapkamer woongedeelte en kleine keuken. Alles was heel schoon en netjes. De badkamer was ruim en schoon. Het personeel was heel vriendelijk en ging heel leuk om met de aanwezige kinderen. Wij vonden het ook niet storend met die kinderen. Wel was het geluid van pratende(schreeuwende) mensen in de bar heel storend. Je kon niet rustig zitten praten. Je moest bijna schreeuwen om met elkaar te kunnen praten. Het restaurant was netjes en het eten ook goed. Veel variatie. Al met al een prima locatie om tegen een goede prijs je vakantie te houden

Laatst bijgewerkt: 26 november 2016

goed onderhouden schoon groot genoeg voor een vakantie goede airco of heathing in de zomer een geweldig koele kamer goede bedden voldoende kastruimte goede tv sanitair goed