Over TravelTrustIt

Al meer dan 100.000 reviews geplaatst.

Echte reiservaringen voor jouw onvergetelijke vakantie

TravelTrustIt verzamelt echte, betrouwbare reviews. Nederland heeft niet alleen 17 miljoen bondscoaches, maar ook 17 miljoen ervaren reizigers. En al deze reiservaringen willen wij bundelen op deze website van TravelTrustIt.

Echte reviews van echte reizigers

Wij verzamelen alleen echte reviews van echte reizigers. Deze reviews zijn een enorme hulp voor andere reizigers die opzoek zijn naar hun volgende onvergetelijke vakantie. Wist je dat meer dan 75% van de reizigers reviews van andere reizigers gebruiken als inspiratie bij het plannen van hun volgende reis? Dat is onze stip aan de horizon: reizigers helpen bij het plannen van hun vakantie.

75% van de reizigers gebruikt reviews als inspiratie, jij ook?

Eenvoudig en snel met onze handige reis-app

Wij ontvangen graag jouw mening over jouw reis! We willen dat jij eenvoudig, snel en zonder gedoe je ervaringen kan delen. Daarom hebben we een reis-app ontwikkeld, waarin je al tijdens de reis, snel en eenvoudig een review kan geven. Je kan natuurlijk ook een uitgebreide review geven via de app. Maak je geen gebruik van de app? Dan kan je ook een review geven via een uitnodiging per e-mail of via het formulier op deze website.

Doe jij ook mee?

TravelTrustIt is onafhankelijk, wij verkopen geen reizen. Wij zijn gratis beschikbaar voor zowel reizigers als reisorganisaties. Iedereen kan meedoen! Help jij ook je medereiziger? Samen bezorgen we jou en je medereizigers een onbezorgede vakantie.

De Bedrijven achter TravelTrustIt

TraveltrustIt is een unieke samenwerking van Qenner en Travelia.

logo-edc8a538d1.png

Qenner levert inmiddels al meer dan 20 jaar software voor de reiswereld. Qenner is gevestigd in Enschede en levert software oplossingen voor retail- en recreatie-branche. De missie van Qenner is hét koppelplatform zijn in de reisindustrie zowel voor recreatie- en retail-branche.

Klanten van Qenner zijn onder andere: Vakantieparken, Campings, Leveranciers van PMS-en, Websites, OTA's, Touroperators, Reisagenten, Retail, Beddenbanken, Autoverhuur, Transfer leveranciers.

blue-200x53.png

Travelia levert een unieke (white label) app voor de reiswereld. De Travelia app is in gebruik bij meer dan 300 reisorganisaties en is meer dan 6 miljoen keer gebruikt.

Klanten van Travelia zijn: Reisbureaus, Zelfstandige reisagenten, Touroperators en Online Travel Agencies (OTA's).