Austria Trend Parkhotel Schönbrunn reviews

9,7

Laatst bijgewerkt: 30 maart 2024

Stedentrip Wenen maart 2024

Gratis upgrade van de kamer bij aankomst!

Leemans
Laatst bijgewerkt: 18 maart 2024

Schitterend hotel met vieze kamers

Het hotel is schitterend met vriendelijk personeel. Helaas worden de kamers slecht schoon gehouden. Wij kwamen op zaterdag aan. We vonden het niet nodig dat op zondag al direct de handdoeken en bedlinnen werd vervangen, dus een kaartje aan de deur gehangen. Ik zag wel dat de vloer niet echt schoon was dus ik liep niet op blote voeten. Achter de deur van de wc lagen lange haren. Ook op de wand van de douche. In de hoek van de leefruimte een flinke spinnenweb. Op maandag geen schoonmaak gehad. Mijn man is in de avond schone handdoeken gaan halen. Dinsdag kwamen ze pas "schoonmaken ". Handdoeken verwisseld en het bedlinnen niet vervangen maar wel opgevouwen. Met de Franse slag was er geveegd. Heel triest dit aangezien het zo mooi hotel is. Wij zaten ook nog tussen de bouwvakkers die de hotelkamers aan het renoveren waren. Begon 's ochtends om 7 uur. Vooraf geen aankondiging dat het hotel werd gerenoveerd.

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

Prima kamers . Eten ontbijt veel keus en heerlijk.personeel erg vriendelijk

Laatst bijgewerkt: 8 december 2023

Super hotel in Sissy stijl.

Helemaal in de stijl van Sissy. Zeer nette en ruime hotelkamer. Bewaakte kofferstalling. Royaal ontbijt met div. soorten vers gebakken eitjes. Op loopafstand van metro en slot/park Schönbrunn. In 1 woord: SUPER.

Laatst bijgewerkt: 7 februari 2023

Mooi, authentiek. Zeer vriendelijk

Zeer mooi hotel. Vriendelijk personeel. Goed eten.

Laatst bijgewerkt: 9 januari 2023

Super hotel!

Prachtig authentiek hotel met vriendelijk personeel. Ontbijt was geweldig, veel keus en prima verzorgd. Locatie is perfect, dicht bij openbaar vervoer. Het hotel is historie en ademt een sfeer uit van grandeur.

Laatst bijgewerkt: 9 januari 2023

Super hotel!

Hotel straalt grandeur uit, geweldig ontbijt. Vriendelijk personeel, we voelden ons welkom en er werd meegedacht.