Pension Bergland reviews

9,7

Laatst bijgewerkt: 1 februari 2024

Erg goed hotel

Fijn hotel, straalt goede en rustige sfeer uit goede ligging vlak bij gondel, wandel en loipes. Erg vriendelijk personeel, nette kamers met uitzicht op Achensee, uitgebreid en heerlijk ontbijt en diner. Helaas geen zwembad maar wel sauna. Al met al een dikke aanrader voor wandelaars, langlaufers en rustige omgeving genieters!

Laatst bijgewerkt: 12 maart 2020

prima verblijf

Bergland is een prima hotel op een uitstekende lokatie,vooral als je begint met skien, de skilessen zijn voor het hotel op de pistes aldaar.

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2020

Een heerlijk rustig hotel, goede keuken, aardig personeel, prijs/kwaliteit verhouding erg goed

Een heerlijk hotel, rustig, wandelen, ski, skischool en liften, langlaufen in de buurt, goede keuken, aardig personeel, mooi uitzicht op de Achensee, prijs/kwaliteit erg goed!

Laatst bijgewerkt: 29 januari 2018

Bergland is prima hotel met vriendelijk personeel en het ligt op een prima locatie

Fantastisch hotel in een prachtig gebied met vele wandelpaden. Precies wat wij zochten

Laatst bijgewerkt: 30 januari 2017

In alle opzichten FANTASTISCH

prima hotel, vriendelijke bediening. Ligging van hotel prima. Veel wandelmogelijkheden, precies wat we zochten