19 beoordelingen voor Hotel Landhaus in Mayrhofen Tirol

8.2
    8.5
    Roos en Willem
    op 10.09.2013:

Verouderd, donker, en badkamer veel te klein

Pas na definitieve boeking word pas bekend waar je geboekt hebt.
    Helaas werd dat bij ,t landhaus terwijl je voor ,t hotel zelf wilt boeken (hun bepalen jouw keuze)

Want je ziet geen afbeelding over kamers van ,t landhaus anders hadden wij een ander hotel geboekt.

De kamer was enorm donker, ouderwets en de badkamer veel te klein, als je aan de wastafel stond kon de ander niet in het (zit)bad stappen zo klein.Verder heel vriendelijk personeel , heel behulpzaam, het hotel zelf had een mooie ligging.

D
    op 14.08.2013:

Zeer Netjes

zeer net Hotel met vriendelijk Personeel
    Bed is niet alles vooral als je lang bent

Johan
    op 06.08.2012:

Zeer goed hotel met alle gemakken in een gezellig dorp

Goed gelegen hotel, bij begin centrum bij station, ideaal als uitvalsbasis voor een zomer vakantie. Goed en net verzorgd hotel met alle gemakken (zwembad, ruime tuin, bar, kegelbaan). Lekker afwisseld diner en een prima ontbijt.

gerda
    op 14.02.2012:

betaalbaar luxe hotel

fijn hotel, goede faciliteiten, veel nationaliteiten, problemen worden direct opgelost, vriendelijk en hulpvaardig personeel

Chris
    op 04.01.2012:

Kwaliteit is zijn geld waard

Prima hotel.

Peter
    op 31.05.2011:

bijzonder goed vertoeven daar

Prachtig en sfeervol ingericht hotel met bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel.

PLONIE
    op 06.01.2011:

PRACHTIG APPARTEMENT , WIJ KREGEN ER 2

JAMMER DAT JE HET GEVOEL HEBT BIJ EEN APPARTEMENT, DAT HOTELGASTEN BELANGRIJKER ZIJN.

Michel
    op 25.07.2010:

Leuk hotel, maar de prijs niet waardig.

Al jaren gaan wij (gezin met 3 kinderen) naar tevredenheid op vakantie in Oostenrijk.

Helaas was dit jaar niet echt zoals wij het verwacht hadden.
    Bij aankomst schrok ik van de drukte en moest bijna knokken voor een parkeerplaatsje 500 meter verderop, aangezien de parkeerplaatsen van het hotel overvol was. Inchecken en dan te horen krijgen dat je overboekt ben!? (ik zit toch in Oostenrijk en niet in Spanje of Turkije dacht ik hard op)!

De dame hoorde mij en begreep het ook en kwam gelijk met excuses, maar kon niks voor ons betekenen. Wij moesten maar 2 nachten in een dependance van het hotel slapen en dan zouden onze kamers vrij komen.

Het zou ook goedgemaakt worden met ons? (Wat? een drankje, geld terug). Deze kamers worden ook gebruikt als personeel slaapplaats, dus absoluut niet hetgene waarvoor ik betaald heb.

Natuurlijk heb ik gelijk contact opgenomen met de noodservice van ons reisbureau en dat verliep snel en vlot. Maar ook zij konden ons niet gelijk helpen, waarop ik antwoorde; geef mijn geld maar terug en ik rij nu gelijk weer terug naar Holland. Hun advies was om toch een nachtje te slapen omdat zij geen geld terug konden garanderen en dan had ik en geen vakantie en toch mijn geld kwijt........ hun advies opgevolgd en de volgende dag (maandag) weer contact opgenomen met de noodservice. De noodservice heeft onderhandeld met het hotel en dinsdag zouden onze geboekte kamers vrij zijn. Wij konden kiezen voor geld terug of een massage...die massage wilden wij niet, aangezien ik die dan toch zelf betaal, dus dan maar geld terug. € 20.- per persoon per (vreselijke) nacht kregen wij retour.

Na 2 vreselijke nachten kon onze vakantie eindelijk beginnen en onze geboekte kamer was echt zeer goed, mooi en schoon precies wat wij het verwacht hadden. wij mochten zelfs kiezen wat wij wilden, een luxe familie kamer met alles erop en eraan of 2 aparte kamers met alles erop en eraan...... gekozen voor de familiekamer en gelukkig is alles daarna goed verlopen.

Een korte samenvatting waarom het voor ons gemiddeld een 6 scoorde;
    Zeer druk en te groot opgezet en daardoor niet echt gezellig of knus.
    Te weinig parkeerplaatsen, dus tussendoor een uitje met de auto en bij terugkomst geen parkeerplaatsje meer hebben.
    Ontbijt was zeer goed, maar het diner was niet echt goed. Wat ons opviel was dat het diner in het weekend weer super was, waarschijnlijk een andere kok.
    Ik hoorde dat er meerdere mensen overboekt waren, waaronder een Engels echtpaar en ook een ander Nederlands echtpaar!!, dus wij waren de enige niet!
    De service van de obers en de schoonmaak was echt super, deze mensen maakten voor ons echt het verschil en door hun werd onze vakantie toch nog aangenaam en leuk!
    Dus al met al, ik zal hier niet meer terug komen en zal het ook niet aanbevelen aan anderen en het is de prijs niet waardig!
    Met vriendelijke groet,

Landhaus is geschikt voor *

• Wintersport obv 10 beoordelingen
  • Wellness/beauty obv 4 beoordelingen
  • Avontuur obv 3 beoordelingen

Het weer de komende week in Mayrhofen

Sunday 24-9 Bewolkt
Onweer
Friday 29-9 Regenbui
Saturday 30-9 Helder/Zonnig

Reisaanbieders voor Landhaus

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Landhaus in Mayrhofen, Tirol.

Vakantiepanel.nl heeft 19 vakantie beoordelingen Landhaus.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Landhaus vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Landhaus scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Landhaus vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Landhaus en het actuele weer Mayrhofen. Bekijk hier ook andere Hotels Mayrhofen of Hotels Tirol. Op de pagina van Mayrhofen vind je vakantiebeoordelingen Mayrhofen en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Landhaus achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Landhaus!

Reisaanbieders voor Landhaus

• Roos en Willem
    op 10.09.2013:

Landhaus is echt hoog nodig aan modernisering toe.

• Johan
    op 06.08.2012:

Zorg dat je een aantal dagen blijft en neem een zillertal pas zodat je goed de omgeving kan bijkijken (gondels en openbaar vervoer)

• Michel
    op 25.07.2010:

Laat je niet overrompelen door een overboeking. Het gebeurd hier vaker dan je zou denken. In mijn week vakantie, zover ik opmerkte 3 overboekingen misschien nog wel meer! (Helaas een beetje Turkije of Spanje in Oostenrijk)