Mozart reviews

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2019

Heerlijk familiehotel op een centrale lokatie!

Was niet de eerste keer voor ons. Na eerdere ervaring wilden we hier persé terug. Het voelde voelde als thuiskomen. Zeer warme ontvangst en uiterst vriendelijke en servicegerichte bediening en eigenaar. Een zeer schoon hotel met heerlijke maaltijden. We hebben tevens genoten van het zwembad en vonden het fijn dat onze motoren 's nachts in de overdekte parkeergarage konden staan. We gaan zeker nog een keer terug.

Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2017

Gewelding, fantastisch. Het beste hotel wat we ooit hebben mee gemaakt.

In het echte familie hotel Mozart in Landeck heerst een gemoedelijke en huislijke sfeer waarin je je direct thuis voelt. Er is contact met de eigenaar en zijn personeel tijdens het ontbijt, diner en in het horecagedeelte. Door de hoteleigenaar wordt je regelmatig, tijdens het ontbijt of het diner, op de hoogte gebracht van de georganiseerde bergwandeltochten en de activiteiten in en nabij de stad. Bij het 4-gangen diner kan elke dag een keuze gemaakt worden uit 3 hoofdgerechten. Het menu was met grote zorg bereid en tijdens ons 14 daags verblijf elke dag anders. (Dus geen fabrieksmaaltijd) De goed verzorgde hotelkamers zijn voorzien van goede bedden. In het hotel is een verwarmd zwembad van ca 7,0 x 15,0 m aanwezig met daarom heen een binnen- en buitenruimte om te recreëren. Verder zijn er nog diverse ontspanningsvoorzieningen voor jong en oud aanwezig. Voor de kinderen is er een speelhoek, waar diverse spellen aanwezig zijn. Het hotel is een echte aanrader gezien de goede prijs / kwaliteitsverhouding en de compleetheid van het totale geheel.