Zentral reviews

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2022

zeer gast vriendelijk

prima uitval basis als je wil gaan wandelen, fietsen, steden bezoek bij slechter weer etc. Zeer variërend cliënteel, (in leeftijd van jong tot oud)

Laatst bijgewerkt: 10 maart 2020

Mooi hotel, vrij nieuw. Ligging en faciliteiten zijn goed.

Weekje wintersport doorgebracht in zentral. Hotel was boven verwachting voor een zeer aantrekkelijke prijs. Alle benodigde faciliteiten waren aanwezig en het personeel was erg vriendelijk. Bij aankomst hoefden we alleen de naam door te geven, ze wisten direct af van onze boeking. De skipassen lagen bij aankomst al klaar. Onze reservering was inclusief ontbijt en diner. Beide zeer uitgebreid en lekker. Mochten we nogmaals naar Kirchberg gaan wordt het zeker weer Zentral!

Laatst bijgewerkt: 11 februari 2020

zeer goed hotel

goede prijs/kwaliteit verhouding goed eten en service

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2019

Super hotel

Komen aan we vragen naar de de familie kamer , we hebben geen familie kamers een ogenblik even later zeg de medewerker u krijgt een junior suite dus kamer helemaal geweldig . Het eten was goeden het belangrijkste was het is allemaal betaalbaar drank op het terras zeer fijne vakantie geweldig hotel zeker een 10

Laatst bijgewerkt: 19 juli 2018

Bijzonder mooi hotel

De 4 **** meer dan waard! Prachtig hotel met zeer vriendelijke eigenaar en zijn personeel. Ruim, schoon, sfeervol. En een zeer goede, creatieve keukenbrigade. We hebben dagelijks genoten van heerlijke 4-gangen diners.