1 beoordelingen voor Appartement Weinberghof in Kirchberg Tirol

Weinberghof

Veronica
    op 29.12.2009:

een accomodatie waarbij rust en stilte centraal staat, niet mis mee overigens.

De mevrouw van het appartement was supervriendelijk en erg attent. We hebben gebruik gemaakt van de sauna.
    1 nadeel 's-nachts is zij zelf niet aanwezig.
    Als er echt iets niet in orde is of paniek dan zou ik mij niet zo op mijn gemak hebben gevoeld.
    De deur was gewoon open, vind ik ook niet erg veilig moet ik zeggen.

Weinberghof is geschikt voor *

• Wandelen obv 1 beoordeling
  • Wintersport obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Kirchberg

Saturday 24-10 Regen
Regen
Wednesday 28-10 Regenbui
Thursday 29-10 Regenbui
Friday 30-10 Regenbui

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Weinberghof in Kirchberg, Tirol.

Vakantiepanel.nl heeft 1 vakantie beoordelingen Weinberghof.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Weinberghof vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Weinberghof scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Weinberghof vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Weinberghof en het actuele weer Kirchberg. Bekijk hier ook andere Appartements Kirchberg of Appartements Tirol. Op de pagina van Kirchberg vind je vakantiebeoordelingen Kirchberg en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Weinberghof achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Weinberghof!