Bon Alpina reviews

5,6

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2023

Prima familie accommodatie

Prima familie accommodatie. Goede ligging voor een fijne ontspannen skivakantie en een bezoek aan Innsbruck

Laatst bijgewerkt: 12 januari 2020

standaard eenvoudig hotel

de kamer was en werdt slecht schoon gemaakt, op de badkamer waren gebreken dit heb ik direct gemeld, er was zelfs nog geen papiertje op de kamer om aantekeningen/notities te kunnen maken en het personeel kwam uit de oostbloklanden en waren de duitse taal nauwelijks machtig. en ook de speelruimte voor de kinderen was erg ondermaats

Laatst bijgewerkt: 22 juni 2019

Mooi hotel met slechte service.

Mooi hotel met zwembad van binnen naar buiten. Helaas bij aankomst stonden alle parkeerplaatsen vol en was er voor ons geen parkeerkaart meer voor buiten het hotel te parkeren. Er werd ons medegedeeld dat wij elders konden parkeren met geld en dat de kosten vergoed werden. Helaas hadden wij niet voldoende munten en gingen we terug naar het hotel voor muntgeld. 8 euromunten meegekregen terwijl er voor ons verblijf 16 euromunten nodig waren. Deze hebben we wel gekregen. Wat een gedoe, terwijl bij goede service men dit van tevoren had kunnen berekenen en de klant na een lange reis niet zoveel keer heen en weer moet laten lopen.

Laatst bijgewerkt: 16 juni 2019

Voor zowerl kort als lang verblijf zeer geschikt

Voor zowel kort als lang verblijf. Alles is schoon en genoeg keus bij het ontbijt (buffet) middageten (keus uit ongeveer 10 menu's op de kaart) en het avondeten is of buffet of keus uit 3 menu's op de kaart. Het gebak wat bij de All Inclusive zit blijven ze aanvullen totdat iedereen een beetje stopt met pakken.

Laatst bijgewerkt: 8 mei 2019

Zeer matig

All inclusive geboekt, maar diverse dranken hoorden daar niet bij terwijl dat verder niet terug te vinden was. Personeel gemiddeld niet begaan met hun gasten. Veel busladingen Indiers, die niet allen begrepen dat eten wat je in je handen gehad hebt niet terug legt. Sauna erg ongezellig, geen lichte muziek, maar veel geluid van schreewende kinderen in naastgelegen zwembad.

Laatst bijgewerkt: 30 april 2019

gezellig familiehotel op mooie locatie

erg gastvrij met een "bediende"all inclusief (light). Let op het bestaat uit 3 gebouwen en er zit veel verschil in het uitzicht!!

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2019

Schone kamers en heerlijk eten,wij hebben heerlijk gewandeld in de sneeuw

Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2018

Goed verzorgd

Goed verzorgd hotel met goede keuken en vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2017

Leuk Familiehotel

Hele vriendelijke mensen, van de housekeeping , tot aan de receptie. Heerlijke week gehad. Alleen jammer van weinige parkeergelegenheid bij het hotel

Laatst bijgewerkt: 26 september 2017

Het is een fijn hotel.

Het is een schoon en gastvrij hotel en er werd veel aandacht aan de gasten geschonken.

Uitzicht vanuit bed
Binnen en buiten zwembad