Jägerhof reviews

Mw. N Heijne
Laatst bijgewerkt: 4 september 2023

Geweldig hotel!

We hebben genoten in dit hotel, hele ruime, schone kamers. De rolstoeltoegankelijke kamer die wij hadden, was heel ruim en was goed toegankelijk, de douche en toilet ook. Het eten is in één woord fantastisch, je kunt uit meerdere hoofdgerechten kiezen en alles was heerlijk! Het hotel ligt ook heel centraal in het centrum. Maar de kamers zijn heel rustig en stil.

Laatst bijgewerkt: 2 september 2022

Superr

Prachtig hotel. Alleen erg hoog gelegen. Voor de wintervakantie top. Wij waren er in de zomer. Dan wat verder rijden naar het dal met alle slingerbochtjes. Hotel was top. Heerlijk eten, erg schoon en netjes.

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2022

Gastvrij, mooi hotel, beste plek in Gerlos

Prima locatie, uitstekend eten prima prijs Aanrader

Laatst bijgewerkt: 3 maart 2020

Gezellg

We hadden een familiekamer en een 2-persoonskamer geboekt en voldaan. En we krijgen 2 x een 2 persoonskamer en geen familiekamer. Ook geen geld terug ontvangen. Niet echt leuk en ook niet goed geregeld.

Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2019

Schoon, netjes en vriendelijke mensen

Wij hebben het er uitstekend naar ons zin gehad. Er is genoeg te doen ook met een zoon van 15. Lekker rodelen in de buurt. Uitstapjes naar Köningsleiten en Mayrhoven. Erg naar ons zin gehad ondanks het niet al te goede weer daar in augustus.

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2019

prima hotel voor een lekkere vakantie

Goed hotel, prima service, genoeg keuze in menu, genoeg keuze ontbijt. parkeergelegenheid is een beetje krap.

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2019

Goed hotel en super van eten en drinken.

Centraal gelegen en kwalitatief goed hotel. Vriendelijk en hulpvaardig personeel en eigenaren. Zeer goede en uitgebreide keuken. Zeer zeker aan te bevelen.

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2018

Super mooi, gezellig en centraal gelegen hotel, echt TOP

Een super mooi, gezellig en vooral ongelooflijk lekker en uitgebreide keuze aan eten, zowel 's ochtends als 's avonds (4 gangen diner). Eigen parkeergarage. Zeer centraal gelegen, in het hart van Gerlos, loopafstand van skilift en bushalte voor de deur, zodat je naar diverse skigebieden kunt afreizen.

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2017

Fantastisch Hotel

Voor de 1e keer in Hotel Jagerhof. Vriendelijk personeel,mooie kamers,super heerlijk gegeten, voortreffelijk gegeten. Wij gaan hier zeker Stamgasten worden.

Laatst bijgewerkt: 4 augustus 2016

Prachtig hotel

We hebben de afgelopen week erg genoten. Alles was perfect in orde. Iedere morgen een uitgebreid ontbijtbuffet en iedere avond een 5 gangen menu, top! Het hotel ziet er prachtig en en is erg luxe! Zeker voor de prijs is het een aanrader!