Chryseldis reviews

1 review

Laatst bijgewerkt: 1 maart 2017

Net en ruim appartement

Goed appartement met losse kamers. Wij hadden kelder appartement en die heeft 3 slaapkamers. Op de verdieping is algemene gang waar ook de sauna aan ligt en dan kamer 3 met keuken badkamer en woonkamer. Kamer 3 a met badkamer die op gang uikomt en 3 b met badkamer komt ook op die gang uit. De kamers waren netjes en schoon ramen overal zodat je goed kon ventileren en goede verwarming. De badkamers waren schoon alleen douche gaat steeds aan en uit met knop die je moet indrukken. De keuken was prima met vaatwassertje magnetron koffiezetapparaat en waterkoker. Er waren al koffiefilters en peper en zout. Wc papier en keukenrol was er ook. De locatie is ok je moet best wel stukje lopen voor je bij de lift was kan ook met de auto maar die is beperkt en snel vol. Gelukkig hadden we ski locker bij de lift gehuurd. Bakkerij is klein stukje omhoog en naar rechts dus heerlijke verse broodjes. De supermarkt nog geen 2 minuten rijden ivm boodschappen en hoogte verschil met de auto. Fiss heeft geen centrum waar je wat kunt winkelen of rondlopen. Het skigebied is divers en prima 2 gondels waar je mee omhoog kunt die wel in hoogseizoen erg druk zijn. Sleutel moest worden opgehaald bij ander hotel maar dat is vlakbij en prima.