2 beoordelingen voor Hotel Zum Grunen Baum in Ehrwald Tirol

Zum Grunen Baum

henri
    op 26.01.2016:

super hotel

hotel ligt midden in het centrum dicht bij de bushalte, eten was heel goed er is altijd wel iets wat je minder vind maar over het algemeen was het zeer goed (en ik ben geen makkelijke eter)personeel is zeer vriendelijk, ik zou persoonlijk geen negatieve dingen kunnen noemen

Hilde
    op 10.01.2012:

Geweldig hotel met prima faciliteiten en lekker eten

Een leuk hotel. Wij hadden onder andere een familiekamer, dus twee kamers aan elkaar. Wel iets verouderde inrichting en sanitair, maar verder goed schoon en ruim, dus was prima te doen.
    Verder hadden we nog tweemaal een tweepersoons kamer, deze waren moderner. Personeel is vriendelijk en helpt graag.
    Eten heel goed en lekker. Uitgebreid ontbijtbuffet. 'Vanaf 12 uur soep en broodjes en rond 15 uur ook gebak en koek.'s Avonds lekkere saladebar of keuze uit soep. Verder keuze uit 3 hoofdgerechten.
    De ligging van het hotel is midden in centrum en vlak bij opstap skibussen. Sauna groot met een aantal ligstoelen. Verder een stoomcabine. Er staat thee en water. Voor de kinderen is er een grote speelkamer met onder andere een ballenbak, glijbaan en speelhuisje. Verder in het hoogseizoen een "nanny"die spelletjes met de kinderen of met ze knutselt. Internet in het hotel werkt goed, Wij hadden een kamer op de eerste verdieping, daar was internet ook goed te krijgen. Weet niet hoe dat op de hogere verdiepingen is.
    Kortom wij hebben hier een heerlijke skivakantie beleeft en zouden het voor een volgende vakantie zo weer boeken!

Faciliteiten van Zum Grunen Baum

Zum Grunen Baum is geschikt voor *

• Wandelen obv 1 beoordeling
  • Wintersport obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Ehrwald

Monday 21-9 Regenbui
Regen
Saturday 26-9 Regenbui
Sunday 27-9 Regenbui

Reisaanbieders voor Zum Grunen Baum

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Zum Grunen Baum in Ehrwald, Tirol.

Vakantiepanel.nl heeft 2 vakantie beoordelingen Zum Grunen Baum.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Zum Grunen Baum vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Zum Grunen Baum scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Zum Grunen Baum vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Zum Grunen Baum en het actuele weer Ehrwald. Bekijk hier ook andere Hotels Ehrwald of Hotels Tirol. Op de pagina van Ehrwald vind je vakantiebeoordelingen Ehrwald en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Zum Grunen Baum achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Zum Grunen Baum!

Reisaanbieders voor Zum Grunen Baum