Soulsisters (ex Antonius) reviews

3,3

Laatst bijgewerkt: 2 januari 2023

Modern, vriendelijk personeel, schoon

Mooi en modern ingericht hotel. Personeel is vriendelijk en heeft oog voor de gasten. Heerlijk en gevarieerd eten, zowel bij het ontbijt als bij het diner. En als skiër is het fijn dat de skibus voor de deur stopt en je naar de maïskogel brengt en dan doorrijdt naar de kitzsteinhorn.

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2022

Mooi gerenoveerd hotel

We lagen met 4 volwassenen op 1 kamer. Super bedden. Het woord slaapbank is niet van toepassing. Is een volwaardig bef van 1.40

Laatst bijgewerkt: 21 januari 2020

Goed hotel, alleen jammer dat je niet van de menukaart kunt kiezen en missen koffie machine op kamer

Elke dag moet je kiezen uit 3 hoofdmenu's, die je bij het ontbijt krijgt uitgereikt. De kwaliteit van het eten is prima, als je tenminste alles lust. Wel jammer dus dat je niet echt kunt kiezen uit de menukaart. Nogmaals het eten is verder prima hoor. Wat we wel misten is een koffie machine op de kamer. Skibus stopt midden voor het hotel, perfect.

Laatst bijgewerkt: 1 januari 2020

Mooi, schoon hotel

Goed hotel, heerlijk eten. Leuk zwembad met welness

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2018

Prima!

Mooi rustig gelegen hotel! Wel wat te warm en behoorlijk luidruchtig in de eetzaal.

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2018

Een zeer prettig hotel, maar voldeed ondanks dat niet aan mijn verwachtingen

Wij lagen met z'n vieren op 1 kamer, waarvan 1 aparte slaapkamer. De andere 2 reizigers lagen op een slaapbank in de woonkamer. Het leek alsof ik op een plank lag. Niet comfortabel slapen na een lange skidag. Het water van het zwembad was te koud. De bus rijd om het half uur, echt een nadeel.

Laatst bijgewerkt: 19 september 2017

Iets meer dan matig

Het hotel zat in de laatste week voor winterstop. Er werd geen moeite gedaan dit te verbergen. Twee dagen voor sluiting werd al begonnen met schoonmaken. Het pand begon te stinken naar schoonmaakmiddelen en de bar was niet meer toegankelijk. De laatste dag hadden we het gevoel niet meer welkom te zijn en het onttbijt werden we weggekeken. De bediening was er klaar mee. Tevens vonden we over de week het eten matig. Elk jaar zijn we of in Zwitserland of in Oostenrijk in dezelfde prijsklasse maar Antonius beland helaas onderaan.