10 beoordelingen voor Appartement Forsthaus in Hinterglemm Salzburgerland

8.5
    6.3
    M.
    op 22.01.2013:

Prima pension met een super gezellige eigenaar!

Ligt lekker dicht bij de lift, maar toch een stuk lopen vanuit het centrum.
    Ik ga dit pension zeker in mijn achterhoofd houden voor een eventuele volgende vakantie in Hinterglemm.

tonnie
    op 28.02.2012:

ruime kamers, goede plek

redelijk goede kamers, we haden twee driepersoonskamers. een was eigenlijk voor twee personen geschikt. andere was wel goed. verder broodjes service smorgens.. goede ligging tov skiliften en centrum is lopend goed te doen.

Marlies
    op 04.02.2012:

Goede ligging, skiën tot app. Lift is max 100 mr. lopen.

Goede ligging, skiën tot app. Lift is max 100 mr lopen. App voor 8 pers. was ruim genoeg!
    Snap niet dat er nergens foto's van het app op internet zijn te vinden. Alles was erg netjes, lekkere bank en 3 leren fauteuils(8 pers app). Prima!

Frank
    op 03.01.2012:

Goede appartementen voor groepen jongeren

Vriendelijk personeel, maar slecht te begrijpen doordat zij alleen Oostenrijks kunnen en wij alleen beginnend Duits spreken. Gezellig en knusse accomodatie, met goede ligging. Prijs is aan de hoge kant, vooral als we bij vertrek nog eens voor de eindschoonmaak moeten betalen. Verder goede ski en schoenbergplaats, maar niet geheel diefstal vrij wanneer dieven een beetje moeite doen (geld ook voor de appartementen).

Thijs
    op 05.01.2011:

Aanradertje voor niet teveel eisende mensen!

Het ligt op een goede locatie. Nog geen minuut lopen naar de Zworfkogelbahn waar je het skigebied in kan. Ook ligt het aan de rand van het centrum waar je zo bent, het eerste cafe ben je ook al binnen een minuut. Apres skibar Hexenhaus zit aan het pension. Van het muziek hebben wij geen last gehad. Je hoort het lichtjes.

Als je op vakantie gaat met hoge verwachtingen van een accomedatie kan je beter niet naar Forsthaus gaan. Het is er wel een beetje primitief. Je kan er alleen lekker ontbijten (kaiserbolletjes met verschillende soorten beleg, jus de orange, melk, koffie en thee, ook kookt het vriendelijke personeel graag een eitje voor je). De kamers zijn heel groot met een nette badkamer erbij en balkon. Elke dag werd alles gewoon netjes schoongemaakt en de bedden werden opnieuw opgedekt (zelfs mijn pyama werd netjes opgevouwen!!)

Maar waarom zal je voor een wintersportaccomedatie hoge verwachtingen hebben? Wij waren er alleen om te slapen, hele dag skieen en zuipen!

Wij hebben een prima vakantie gehad in pension Forsthaus.

Marja
    op 25.01.2011:

Simpel, ideaal als je geen extra's hoeft en voordelig wilt verblijven.

Ontbijt was zeer gewoon, een beetje meer variatie was leuk geweest. Kamer was netjes, heel de week heerlijk geslapen geen last van de apreski.

Leo
    op 25.01.2011:

Zeer geschikt voor jongeren

De ligging is mooi dichtbij de gondel, maar eigenlijk wel net bij de verkeerde gondel wat betreft apres ski.
    Aangezien dit voor een groep jongeren nogal belangrijk is, kunnen zulke groepen naar mijn mening nog beter tussen de ''goass stal'' en het 'apresskipaleis' zitten.
    Verder was het ontbijt super, waren de mensen zeer aardig en was alles netjes en goed voor elkaar.
    Omdat wij de dag van vertrek het ontbijt overgeslagen hebben kregen we zelfs het geld hiervoor terug!
    De ruimte houdt niet over, maar aangezien wij er toch bijna alleen maar 's nachts waren, was het ruim genoeg.
    Daarnaast is het erg makkelijk te vinden bij aankomst; aan het einde van de tunnel rijd je er zo op af.

Verder is de ruimte voor de skischoenen goed voor elkaar.
    In deze ruimte hingen allemaal verwarmde buizen om de schoenen (en evt ook handschoenen) te drogen.
    Het is dat wij liever ieder jaar naar een ander skigebied gaan, maar anders zouden wij zo weer naar Forsthaus gaan.

Jan Willem Stad
    op 01.02.2011:

Goeie locatie, bijna aan de lift en direct aan de piste

Verwacht geen 5 sterren luxe maar het is er prima.
    Als je een lichte slaper bent moet je er niet komen ivm de kroeg eronder.
    Maar van de 9 jongens had er slechts 1 af en toe last van.
    Je kunt je app. in skiën, supermarkt op 2 min. lopen en het centrum op slecht 5 min. lopen.

Faciliteiten van Forsthaus

Forsthaus is geschikt voor *

• Wintersport obv 2 beoordelingen

Het weer de komende week in Hinterglemm

Saturday 19-9 Bewolkt
Thursday 24-9 Regenbui
Friday 25-9 Regen
Regen

Reisaanbieders voor Forsthaus

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Forsthaus in Hinterglemm, Salzburgerland.

Vakantiepanel.nl heeft 10 vakantie beoordelingen Forsthaus.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Forsthaus vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Forsthaus scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Forsthaus vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Forsthaus en het actuele weer Hinterglemm. Bekijk hier ook andere Appartements Hinterglemm of Appartements Salzburgerland. Op de pagina van Hinterglemm vind je vakantiebeoordelingen Hinterglemm en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Forsthaus achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Forsthaus!

Reisaanbieders voor Forsthaus