Rauland Feriesenter reviews

4,8

Hr. E. Frericks
Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2023

6 persoons vakantiehuisje type A

Prima vakantiehuisje, goed ingericht en schoon, maar de matrassen van de houten bedden zijn zeer slecht. In Rauland is naast wandelaars niets te beleven in de zomer. Nabij gelegen kabelbaan is dicht, cafetaria geopend van 10 tot 17 uur. Zeer kleine kinderboerderij op de hoek en speeltoestellen zijn aanwezig. Dichtstbijzijnde supermarkt is op ca. 10 km.

Mw. G. Wildeboer-Jansen
Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2023

Groot huis maar mag een update

Een fijn ruim huis (zeker met drie personen). Wel was het meubilair ontzettend oud waardoor het wat vies aanvoelde. Daarnaast was ook veel servies niet schoon maar dit is natuurlijk te wijten aan de vorige huurders. Verder was het huisje goed schoon en lag mooi ruim opgesteld. We hadden een mooi uitzicht. De receptie is 8 km verder. Dit was geen probleem voor ons.

Hr. M. Doedens
Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2022

Mooi appartement inrichting niet modern maar alles was aanwezig en erg mooi schoon en prachtig uitzicht!! De sauna was erg lekker

Laatst bijgewerkt: 28 juli 2017

prachtig vakantiehuis met mooi uitzicht op meer. fijn dat er een wasmaschine in het huisje stond.

een minpuntje : de sleutel van het huisje moet je 8 kilometer verderop halen en een hotel. jammer dat de jong dit niet vermeldt in de reispapieren.