Thon Slottsparken reviews

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2023

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2023

Laatst bijgewerkt: 5 juli 2023

Perfect hotel rand centrum

Keurige kamers. Fantastisch ontbijtbuffet. Zeer uitgebreid. Koffie en thee gratis in de lobby of op je kamer. Enige nadeel lastig om een parkeerplaats te vinden. Niet of nauwelijks aanwezig bij het hotel. De overbuurman is de koning.

Laatst bijgewerkt: 29 juni 2023

Vriendelijk personeel, goede ligging, prima kamer. Uitstekend ontbijt

Laatst bijgewerkt: 8 juni 2023

Fijn hotel

Fijn hotel, goed gelegen ten opzichte van de bezienswaardigheden in de stad. Uitstekend ontbijt, volop keus en alles even lekker!

Hr. D. Hage
Laatst bijgewerkt: 28 juli 2022

Kamer niet geschikt voor vier volwassenen

Het hotel ligt op loopafstand van het centrum, dat is fijn. Wij hadden geboekt voor vier personen, maar de kamer die we kregen was voor drie personen. Er was ook maar voor drie personen servies ed. Met veel moeite i.v.m. veiligheid kregen we er een extra bed bij.

Fam. M
Laatst bijgewerkt: 27 juli 2022

Dichtbij 't centrum

Prachtige locatie, dichtbij t centrum. Parkeren kan niet bij 't hotel maar bij een parkeergarage dicht in de buurt a 45 euro (!) per dag. Wij hadden een 3 persoons kamer met een extra bed * slaapbank. Deze lag echt heel slecht en piepte aan alle kanten. Dat was echt vervelend. Ook konden de ramen niet open, hierdoor was 't erg muf en warm tijdens ons bezoek. Ontbijt was zeer uitgebreid.