Voss Resort Bavallstunet reviews

Snoek
Laatst bijgewerkt: 30 november 2023

Goede accommodatie, alles is aanwezig. Ook fijn een wasmachine en droger. Rustig gelegen, wel hoog. Prima.

Hr. R. Brüna
Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2023

Hr. B.S. van de Gevel
Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2023

Mooi verzorgd, wel groot vakantiepark

Goed verzorgd appartement, grote tv, Netflix er al op en ingelogd, mooi uitzicht over Vossevangen. Wel een mega vakantiepark, niet echt knus en Noors, maar aan de andere kant wel goed verzorgd en netjes en het uitzicht maakt ook wat waard.

Hr. E. Frericks
Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2023

2 persoons appartement type D

Goed vakantie adres, keuken met alles erop en eraan, badkamer met douche, voorzien van wasmachine en wasdroger. Aparte slaapkamer met goed bed. Woonkamer met hoekbank.

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2023

mooie locatie hoog in de bergen

Hoog in de bergen met prachtig uitzicht op meer. Mooie locatie, geen kinderenspeeltuin o.i.d. 10 minuten rijden van centrum. Goede bedden, sauna

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2023

Mw. M. Boekel
Laatst bijgewerkt: 4 augustus 2023

Van alle gemakken voorzien

Heerlijke dagen gehad in dit gezellige appartement. Mooie uitzichten vanuit het ruime terras. Heerlijk ontbijten in het ochtendzonnetje!

Laatst bijgewerkt: 4 augustus 2023

Prachtig uitzicht, fijn appartement.

Mw. T. Leemrijse
Laatst bijgewerkt: 16 juli 2023

Deze accomodatie was geweldig. Super modern op een toplocatie met een schitterend uitzicht.

Laatst bijgewerkt: 7 juli 2023

Wat een uitzicht!

Vanuit ons appartement (1e verdieping )hebben we een onbetaalbaar mooi uitzicht over het dal waar Voss in ligt. We kunnen de bergen zien waar de Hardanger Vida begint. Het appartement is netjes en goed voorzien van alles wat nodig is. Een mooie locatie om een tijdje te verblijven